حلال مشکلات کشور سر کار آمدن دولت حزب اللهی است

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه برخی تلاش می کنند که انقلاب و اصول آن را در ذهن ها به فراموشی بسپارند، گفت: حلال بسیاری از مشکلات کشور سر کار آمدن دولت حزب اللهی و جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام علیرضا بی نیاز» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت:  حضرت زهرا سلام الله علیها، الگوی همه بشریت است.

 

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه باید سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را الگوی خومان قرار دهیم، ادامه داد: ثمرات زندگی آن حضرت تا قیامت است اگر چه عمرش کوتاه بود.

 

حجت الاسلام بی نیاز با اشاره به اینکه سبک زندگی ما فاطمی باشد، تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تنها الگویی برای زنان عالم نیست بلکه الگو برای همه بشریت است.

 

وی با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها الگو به عنوان دختر، مادر و یک خانه دار بود، افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها با کمترین امکانات فرزندانی را تربیت کرد که هر کدام در جهان اسلام خوش درخشیدند.

 

امام جمعه موقت زاهدان به فضایل حضرت زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و یادآور شد: منزلت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای ما به صورت کامل روشن نشده است و باید از آیات و روایات قرآن کریم کمک گیریم برای اینکه فضایل حضرت را بهتر بشناسیم.

 

بی نیاز با بیان اینکه منزل حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها محل رفت و آمد فرشتگان بوده است، ادامه داد: حضرت زهرا سلام الله علیها با جبرائیل هم صحبت می شود؛ اگر چه عمر حضرت کوتاه بود اما پربرکت بود.

 

وی افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان یک زن فعال اجتماعی با رعایت همه ضوابط و احکام در جامعه حضور داشتند.

 

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها زمان شناس بود و در موقع مناسب کار مناسب را انجام می داد؛ آن حضرت امام شناس بود و وقتی که لازم بود امام را معرفی می کرد.

 

بی نیاز، دشمن شناسی و مبارزه با شیطان را از دیگر فضایل حضرت زهرا سلام الله علیها دانست و خاطرنشان نمود: شیطان، گام به گام در انسان نفوذ می کند و قدمهای تدریجی دارد، اگر قدم اول را بردارد شما به فحشا هدایت می شوید.

 

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه به دهه فجر اشاره کرد و افزود: دهه فجر اتمام تحقیر تاریخی ملت ایران و آغاز اقتدار، عزت، کرامت اسلامی مسلمانان و مردم ایران است.

 

امام جمعه موقت زاهدان، پیروی از آموزه های اسلامی و اعتقادات دینی، رهبری حکیمانه و حضور مردم در صحنه به عنوان عوامل پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و یادآور شد: هر کجا به این عوامل و اصول اسلام و انقلاب کم توجهی شد انقلاب ما کند شد و یا با مشکل روبه رو شدیم. 

 

بی نیاز اعلام کرد: برخی تلاش می کنند انقلاب و اصول آن در ذهن ما فراموش شود؛ اما ما باید در دهه فجر یاد و خاطره شهدا و ارزش های اسلامی را زنده نگه داریم؛ رعایت پروتکل های بهداشتی مانع کم رنگ شدن برنامه های دهه فجر نشود و همه دستگاه ها تسهیل کننده مشارکت حداکثری مردم در دهه فجر باشند.

کد خبر 1020795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha