کاهش محسوس دما هوای چهارمحال و بختیاری از روز یکشنبه

چراغپور از کاهش محسوس دما هوا از روز یکشنبه برای اکثر نقاط استان خبر داد و گفت: یخ زدگی معابر و جاده ها و افزایش مه غلیظ در اثر کاهش دمای هوا پیش بینی می شود.

«مهران چراغپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه به چهارمحال و بختیاری شاهد بارش باران و برف در اکثر نقاط استان بودیم.

 

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این سامانه بارشی از شهرستان کوهرنگ همراه با وزش باد و بارش های پراکنده وارد استان شده است، افزود: پیش بینی می شود بارش های باران تا اواسط روز جاری ادامه داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی جدید شدت بالایی ندارد و پیش بینی می شود در مرکز استان شاهد حدود پنج میلیمتر بارش باران باشیم، اظهار کرد: بیشترین بارش ها در شهرستان کوهرنگ به میزان حدود 25 میلیمتر پیش بینی می شود.

 

چراغپور بر رعایت توصیه های ایمنی توسط رانندگان به ویژه تردد در جاده های کوهستانی تأکید و تصریح کرد: ممکن است در جاده های مواصلاتی استان در اثر فعالیت این سامانه بارشی پدیده های مه گرفتگی، صاعقه، کولاک برف یا بهمن اتفاق بیفتد.

 

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از کاهش محسوس دما هوا از روز یکشنبه برای اکثر نقاط استان خبر داد و خاطرنشان کرد: یخ زدگی معابر و جاده ها و افزایش مه غلیظ در اثر کاهش دمای هوا پیش بینی می شود.

 

کد خبر 1020900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha