۸۹۵ پروژه عمرانی و اقتصادی دهه فجر در گیلان به بهره برداری می رسد

زارع گفت: دهه فجر امسال ۸۹۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار چهار هزار و۸۱۱ میلیارد تومان در گیلان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(شنبه، ۱۱ بهمن) در جلسه شورای اداری گیلان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه انقلاب ایران تنها انقلاب سیاسی نبود بلکه انقلابی فرهنگی با ارزش های بی شمار بود گفت: انقلاب ما جاذبه ای را ایجاد کرد که امروز نیز استمرار دارد و الهام بخش آزادیخواهان جهان است.

 

استاندار گیلان با اشاره به توطئه های دشمن در طول چهار دهه انقلاب افزود: آن ها مدعی بودند که مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار  نمی کنند اما ملت ایران با صلابت این جشن ها را برگزار می کنند.

 


وی ادامه داد: ملت ایران با رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و اتکا به خداوند متعال از همه این چالش ها و مشکلات عبور کردند و با وحدت، انسجام، همدلی، وفاق و اعتماد به مسئولان مسیر تعالی و توسعه را طی می کنند.

 


زارع با بیان اینکه انقلاب اسلامی تداوم داشته و به مسیر توسعه خود ادامه می دهد اظهارداشت: در یکسال اخیر با  وجود شیوع کرونا ویروس در سایه وحدت و حمایت های رهبری، دولت و ملت با موفقیت این ۱۱ ماه را پشت سر گذاشته و بر خلاف پیش بینی های سازمان جهانی در تعداد مبتلایان، این آمار رو به کاهش است.

 

وی در ادامه دهه فجر را فرصتی ارزشمند برای بیان خدمات نظام با رویکرد امیدافزایی به ویژه برای نسل جوان که هدف جنگ نرم هستند دانست و اظهار داشت: با تمام محدودیت ها ۸۹۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار چهار هزار و۸۱۱ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

 


زارع با اشاره به رشد ۹۶درصدی پروژه ها  دهه فجر امسال گفت: افزون بر ۲ هزار  و ۲۳۱ میلیارد تومان پروژه با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود.

 


وی با بیان اینکه این تعداد پروژه برای ۴۱ هزار و ۶۹۸ اشتغال ایجاد می کند از اجرای برنامه ها در بستر فضای مجازی خبر داد و گفت: برنامه ها با رویکرد ایجاد شادی و نشاط در جامعه و با مشارکت مردم برگزار شود.

 

زارع با تاکید بر اجرای دولت الکترونیک در جامعه خواستار تحقق آن در همه دستگاه ها شد و بیان کرد: دولت الکترونیک از برنامه‌های ششم توسعه است و باید با پوشش شبکه ای و پایداری شبکه ای از استان های موفق باشیم.

 

وی بر پیگیری جدی پروژه های نیمه تمام به ویژه پروژه های تامین اعتبار  شده تاکید کرد وگفت: باید زمینه جذب سرمایه گذاران را با تشویق و ترغیب فراهم کنیم.

 


استاندار گیلان با اشاره به طرح هر کارمند یک فرزند معنوی خواستار اهتمام جدی در اجرای آن توسط کارمندان شد و بیان کرد: بانوان خانه دار گیلان، فرهنگیان و کارگران مشارکت خوبی در این طرح داشتند و باید شاهد همراهی کارمندان استان در این طرح نیز باشیم.

 


وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری خواستار همراهی لازم فرمانداران با اعضای شورای نظارت در برگزاری انتخابات مطلوب شد.

 


زارع در ادامه به تابلوها و یادمان های  شهدا در استان اشاره کرد و  بیان داشت: شرایط جوی استان و بارندگی های شدید موجب خرابی و کاهش کیفیت تابلوها شده که باید پیگیری شود.

 

وی با تاکید بر همسان سازی تابلوهای شهدا در سراسر استان خاطرنشان ساخت: باید این تابلوها یکسان و به شکل زیبا متناسب با شرایط بومی استان جانمایی شوند.

کد خبر 1021114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha