احداث خانه کودکان و نوجوانان دخترانه «فاطمه الزهرا (س)» در دهه مبارک فجر

کشفی نژاد گفت: خانه کودکان و نوجوانان دخترانه «فاطمه الزهرا (س)» تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان به همت یک فرد خیر به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مساحت احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمد صادق کشفی نژاد»، امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن) در مراسم کلنگ زنی احداث خانه کودکان و نوجوانان دخترانه «فاطمه الزهرا (س)» تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان به مناسبت دهه فجر گفت: این مرکز با همت حاج «حیدر اسکندری» در ارسنجان به مساحت یک هزار و 500 متر مساحت احداث خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: این طرح خیرساز نشانه توجه افراد خیرخواه و نیک اندیش استان برای ارائه خدمات مناسب به مردم است و نقش خیران در اجرای چنین طرح هایی همواره در استان مشهود بوده است.

وی اضافه کرد: احساس عاطفی و حس انسان دوستانه این خیر در شهرستان ارسنجان برای احداث خانه کودکان و نوجوانان دخترانه «فاطمه الزهرا (س)» نیز قابل تقدیر است.

خاطر نشان می شود، مراسم کلنگ زنی احداث خانه کودکان و نوجوانان دخترانه «فاطمه الزهرا (س)» تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان با حضور مدیر کل، معاون امور اجتماعی و مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس و جمعی از مسئولان استان به انجام رسید.

کد خبر 1021797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha