برگزاری مسابقات هیجان و سرگرمی در کانون حامیان ولایت رشت

جوینده از برگزاری مسابقات هیجان و سرگرمی در سه رشته فوتبال، فوتبال دستی و پینگ‌پنگ درکانون حامیان ولایت رشت خبرداد.

«محمد جوینده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تاکید بر لزوم مشارکت مردمی در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت و برنامه‌های گرامیداشت ایام الله فجر نیز باید با محوریت مساجد باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حامیان ولایت رشت با بیان اینکه امسال بر‌نامه‌های جشن انقلاب متفاوت است افزود: به دلیل شیوع کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات امسال از کمیت برنامه‌ها کاسته شده و با جمعیت محدود برگزار می‌شود.

 

وی با تاکید بر امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط در دهه فجر گفت: در این راستا مسابقات هیجان و سرگرمی در دو مقطع ‌سنی ‌بزرگسال‌ و ‌نوجوان با رعایت پروتکل‌هالی بهداشتی در مسجد امامزاده صالح رشت برگزار می‌شود.

 

جوینده با بیان اینکه این مسابقات در سه رشته فوتبال، فوتبال دستی و پینگ‌پنگ برگزار می‌شود اعلام کرد: مسابقه پینگ‌پنگ در دو رده بزرگسال ‌و‌ نوجوان برگزار شده و مسابقه فوتبال و فوتبال دستی ویژه نوجوانان است.

 

وی همچنین از برگزاری جشن انقلاب در مسجد امامزاده صالح خبر داد و بیان کرد: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بسته‌های معیشتی به همت خیرین و اعضای کانون بین نیازمندان محل توزیع می‌شود.

 

کد خبر 1021814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha