اتحاد و پیروی از ولایت فقیه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سیادت با تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: اتحاد و پیروی از ولایت فقیه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج،  همزمان با ۱۲ بهمن، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی «زنگ انقلاب» به صورت حضوری در مدرسه شهید باهنر پاتاوه نواخته شد .

 

در آئین نمادین لحظه ورود امام راحل به ایران و آغاز رسمی برنامه‌های دهه فجر که امروز در مدرسه شهید باهنر پاتاوه برگزار شد، مدیر نمایندگی آموزش و پرورش بخش از حضور امام جمعه، بخشدار، شهردار و شورای اداری و اسلامی در این مراسم قدردانی و با بیان اینکه برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی مجاهدت های زیادی صورت گرفته، گفت: همه باید سهم خود را در مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب پیدا کرده و برای بقای این انقلاب مردمی تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» هم در این آئین با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: اتحاد و پیروی از ولایت فقیه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است .

 

امام جمعه پاتاوه با بیان اینکه تنها انقلابی که 42 سال ماندگار بوده انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: تنها انقلابی که می ماند تا زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) باشد، انقلاب ایران اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه همه استکبار و شیاطین انسی و جنی دست به یک شدند که این انقلاب را به شکست بکشانند اما نتوانستند و متحمل شکست شدند، ادامه داد: درخت انقلاب 42 سال ماندگار بوده و روزبه روز تنومندتر و بالنده تر می شود.

 

حجت الاسلام سیادت به فرموده شهید آیت الله مطهری در زمینه ریشه های انقلاب استناد کرد و گفت: «هر انقلابی یک محتوا و شعارهایی دارد و عامل موفقیت و رمز پیروزی و دوام انقلاب ما رهبران دینی مذهبی مثل امام (ره)، مقام معظم رهبری و سایر علما و بزرگان هستند که اینها باعث و بانی تداوم انقلاب بوده اند و این رهبران از لحاظ علمی، دینی و معنوی تکامل یافته اند و کارشان و عملشان خالص و برای خدا بود».

 

امام جمعه پاتاوه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «این انقلاب رویش ها و ریزش هایی دارد»، تصریح کرد: رهبران ما به دلیل اینکه عملشان برای خدا بود عاقبت بخیر شدند و انقلابشان ماندگار شد.

 

وی گفت: رویش های این انقلاب از ریزش هایش بیشتر است و افرادی ریزش شدند و عاقبت به شر، چرا که اینها در مقابل ولایت فقیه ایستادند و باید درس عبرتی برای دیگران باشد.

کد خبر 1021987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha