پیوند مناسبی باید بین نسل انقلابی و نسل جدید شکل گیرد

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور جوانان در عرصه های مختلف گفت: باید تلاش کنیم که پیوند مناسبی در جامعه بین نسل انقلابی و نسل جدید شکل گیرد.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در پاسخ به این پرسش که با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان در کشور گفت: رکن اصلی و قوام نظام به جوانان بستگی دارد همان جوان هایی که از پس امتحان های مختلف به خوبی برآمده اند چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در هشت سال دفاع مقدس معجزه کرده اند و ما در صحنه های مختلف این معجزه را دیده ایم.

 

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر امروز در بحث هوا و فضا و یا مواردی چون سلول های بنیادین و تولید واکسن کرونا و صنایع نظامی ما موفق عمل می کنیم به دلیل نقش ارزنده ای است که جوانان در این عرصه ها ایفا کرده اند.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ انقلابی عامل ترقی و استقلال کشور است، گفت: ما باید این فرهنگ را به نسل های مختلف انتقال دهیم. دست به دست هم دهیم که نسل اول و دوم انقلاب این فرهنگ را به خوبی به نسل جدید منتقل کنند.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر این موضوع کردند و قطعا باید پیوند بسیار مناسبی در جامعه بین نسل انقلابی و نسل جدید شکل بگیرد. دهه فجر که یادآور استقلال و آزادی ملت ایران است فرصت مناسبی است که ما بتوانیم این فرهنگ انقلابی را حفظ و مجاهدانه برای انتقال آن تلاش کنیم.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: نسل اول و دوم انقلاب مجاهدانه در صف اول مبارزه با استکبار جهانی بودند و توانستند استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آورند. این نسل باید تلاش کند که این روحیه را به نسل های بعدی انتقال دهد و نقش خود در این رابطه را به خوبی ایفا کند. از فرصت های به دست آمده استفاده کنیم تا بتوانیم ضمن حفظ انقلاب و نظام اسلامی مسیر توسعه و پیشرفت کشور را به خوبی طی کنیم.

 

کد خبر 1022274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha