تشییع پیکر  ۱۰ شهید تازه تفحص شده در ۴شهر  مازندران

سردار ملکی با اشاره به ورود پیکرهای مطهر ۱۰ شهید گمنام تازه تفحص شده به استان مازندران در هشت اسفندماه سالجاری، گفت: این شهدا در بهشهر، آمل ، چالوس و رامسر خاکسپاری خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «عبدالله ملکی» بعدازظهر امروز(13بهمن) در جلسه استانی شهدای گمنام و جشنواره ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس با بیان اینکه پیکر مطهر 10 شهید وارد استان می شوند، گفت: از این شهدا 8 شهید گمنام و دو شهید دارای هویت هستند که در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران افزود: مراسم استقبال از پیکر پاک شهدای گمنام در  روز هشت اسفند با استقبال موتور سوران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و به "مسجد فاو در پارک موزه دفاع مقدس" در مرکز استان انتقال داده می شوند.

 

وی گفت: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا، استقبال و تشییع عمومی حذف و تشییع خودرویی انجام خواهد شد.

 

سردار ملکی از مراسم تشییع خودرویی پیکر شهدای گمنام ساعت 9:30 صبح یکشنبه دهم اسفند در چهار شهر آمل، چالوس، رامسر و بهشهر خبر داد و گفت: پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد بهشهر و دو شهید گمنام نیز در دانشگاه آیت‌الله آملی شهرستان آمل تدفین خواهند شد.


وی با بیان اینکه تشییع این شهدای والامقام با سالروز وفات حضرت زینب(س) همزمان است، ادامه داد: همچنین پیکر دو شهید گمنام در پارک شهرداری روبروی مصلای رامسر و دو شهید گمنام نیز در دانشگاه آزاد واحد چالوس خاکسپاری می‌شوند.

 

میزبانی مازندران از نهمین دوره کنگره ملی داستان‌ کوتاه "یوسف"

 

وی همچنین از میزبانی استان از نهمین دوره کنگره ملی داستان‌ کوتاه دفاع مقدس "یوسف" خبر داد و گفت: این برنامه با توجه به وضعیت کرونا 14 اسفند 99 با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت محدود و مجازی برگزار خواهد شد.

 

سردارملکی توضیح داد: آثار ارسالی 31 استان به کنگره ملی در نیمه اول اسفند داوری و برگزیدگان آثارمعرفی می شوند.

کد خبر 1022366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha