برگزاری مسابقه پیامکی ویژه سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی از برگزاری مسابقه پیامکی ویژه سالروز میلاد حضرت صدیقه کبری (س) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم خبر داد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و فرخنده میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) برنامه های متنوعی از سوی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: سخنرانی و مولودی خوانی از جمله برنامه هایی است که به این مناسبت فرخنده در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی به بهانه این مناسبت، بیان کرد: متن مسابقه ویژه ولادت حضرت زهرا (س) جهت شرکت همراهان، اهالی مسجد و کانون و دیگر شهروندان در کانال فضای مجازی این کانون فرهنگی و هنری قرار گرفته است.  

 

صادقی ادامه داد: در این مسابقه تعداد 10 سوال مطرح شده و شرکت کنندگان باید به سوالات ارائه شده با موضوع حضرت زهرا (س) و احکام شرعی پاسخ دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی باید نام و نام خانوادگی خود را به همراه پاسخ سئوالات در قالب یک عدد 10 رقمی از چپ به راست تا عصر روز چهارشنبه 15 بهمن ماه به شماره اعلامی ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم ادامه داد: در پایان این مسابقه  به هفت نفر از شرکت کنندگان که پاسخ صحیح را ارسال کنند به قید قرعه هدایایی تقدیم می شود.

 

به گزارش شبستان، برگزاری ویژه برنامه های سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» به برگزار می شود.

 

کد خبر 1022616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha