شتابدهنده پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم افتتاح شد

در حاشیه مراسم ۲۵ سالگرد تاسیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران که با شعار نیم قرن تجربه وربع قرن سابقه ۱۳ بهمن ماه ۹۹ برگزار شد،بهره برداری از واحد شتابدهنده مرکز نوآوری و ایده پروری پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: دکتر عطالله پورعباسی رییس مرکز نوآوری و ایده پروری پژوهشگاه،  شتابدهنده را یک نهاد نظام نوآوری خواند که در جوامع مختلف چرخه ایده به محصول و خلق ثروت دانش بنیان را  تکمیل  می کنند. 


وی افزود:  فضای کار اشتراکی برای هسته های نوپای فناوری و نوآوری، آموزش و توانمندسازی  و همچنین منتورینگ و مشاوره تجاری سازی  از مزایای این شتابدهنده مستقر در پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم است. 


وی ادامه داد: از آنجایی که تعداد قابل توجهی از صاحبان ایده‌ها و نوآوری ها از توانایی و قدرت مالی کافی و یا دانش و شبکه تجاری سازی کافی برای توسعه کسب و کار خود برخوردار نیستند، شتاب‌دهنده  پژوهشگاه مجموعه‌ای کامل از خدمات مورد نیاز برای رشد یک کسب و کار نوپا را نظیر منابع مالی، انواع  مشاوره، فناوری‌ها و تجهیزات مختلف و همچنین فضایی را جهت استقرار شرکت نوپا در اختیار استارت‌آپ‌های نوپا قرار می‌دهد. 


دکترپورعباسی با بیان این که  صاحبان ایده، استارتاپ ها و فن آوران درحوزه های مرتبط به غدد درون ریز  آموزش‌های لازم برای کسب موفقیت بهتر را در شتابدهنده پژوهشگاه فرا خواهند گرفت افزود: ما در این مرکز  امکان رشد سریع و صحیح شرکت‌های استارت‌آپی را مهیا  می سازیم. 


رییس مرکز  نوآوری و ایده پروی پژوهشگاه از استارتاپ ها و فن آورانی که ایده هایی در حوزه تولید محصول یا خدمات در زمینه بیماری های غدد درون ریز دارند برای استقرار در این شتابدهنده دعوت کرد.
 

کد خبر 1022662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha