تحویل ۱۸ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی بندر آستارا

خورشیدی گفت: در سومین روز از دهه فجر ۱۸ واحد مسکونی به مددجویان تحت‌پوشش بهزیستی شهرستان آستارا تحویل داده شد.

«فریبرز خورشیدی» امروز(سه‌شنبه، ۱۴ بهمن) در حاشیه آیین تحویل واحدهای مسکونی به مددجویان بهزیستی آستارا که به صورت نمادین با حضور فرماندار، بخشدار لوندویل و جمعی دیگر از مسئولان محلی در روستای کانرود برگزار شد با تبریک دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان  گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور به نیازمندان توجه ویژه‌ای شده و از جمله اقداماتی که در این راستا صورت گرفته، ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان بوده است.

 

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا با بیان‌اینکه امروز ۱۸ واحد مسکونی در روستاهای بخش لوندویل به مددجویان تحت‌پوشش تحویل داده شد، افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی در مجموع ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی تصریح‌کرد: مساحت هر کدام از واحدهای مسکونی که تحویل مددجویان شد ۴۰ و ۵۰ مترمربع است.

 

خورشیدی آورده مددجویان، کمک بلاعوض و خیران برای ساخت ۱۸ واحد مسکونی را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان‌کرد و گفت: برای ساخت واحدهای مسکونی فوق، ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی نیز به مددجویان اعطاء شده است.

 

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا افزود: بخشداری لوندویل و روسای ادارات آب، برق و گاز نیز در راستای احداث و صدور پروانه این واحدهای مسکونی همکاری لازم را داشته‌اند.

 

وی با بیان‌اینکه چند واحد مسکونی دیگر نیز برای مددجویان تحت‌پوشش بهزیستی در حال احداث است، تصریح‌کرد: از خیران انتظار داریم همانند گذشته اداره بهزیستی آستارا را در ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان یاری کنند تا آنانی که به خانه نیاز دارند زودتر صاحب مسکن شوند.

 

خورشیدی کمک به همنوعان و افراد نیازمند را اقدامی ارزشمند و خداپسندانه دانست و خاطرنشان‌کرد: خیرانی که به نیازمندان کمک می‌کنند نزد خدا پاداشی والا دارند و یقین دارم خیران همانند گذشته به کمک نیازمندان شتافته و با کمک‌های خود در ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان سهیم می‌شوند.

کد خبر 1022828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha