۸ طرح عمرانی در بخش اسالم به بهره برداری رسید

در سومین روز از دهه فجر، ۸ طرح‌ عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان محلی هشت طرح شامل پنج پروژه دهیاری، یک واحد گلخانه و ۲ پروژه شهرداری به صورت متمرکز در محل دیواره سازی رودخانه ناورود بخش اسالم محدوده مزار شهدای گمنام افتتاح و بهره برداری رسید. 

 

در طول ایام دهه مبارک فجر در مجموع ۲۷ پروژه در بخش اسالم شهرستان تالش به بهره برداری می رسد که از این تعداد هشت پروژه امروز به بهره برداری رسید و ۱۹ طرح که شامل ۲ اقامتگاه بوم گردی، روکش آسفالت محور اسالم به خلخال، ۱۳ پروژه مربوط به امور توزیع برق و همچنین پروژه های اصلاح توزیع شبکه آب اسالم است نیز به صورت شهرستانی با حضور استاندار گیلان و همچنین به صورت استانی و از طریق ویدئو کنفرانس در طول ایام دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید. 

 

«محمد حسین شاهکویی» در آیین افتتاح طرح های عمرانی در بخش اسالم این شهرستان و در جریان افتتاح فاز اول پروژه حفاظتی مزار شهدا گمنام اسالم، اظهار کرد: پروژه حفاظتی مزار شهدا گمنام اسالم جزو اعتبارات ملی است که فاز اول آن امروز به بهره برداری رسید.

 

فرماندار تالش بیان اینکه در مجموع در ایام دهه مبارک فجر ۱۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تالش به بهره برداری می رسد، افزود: مردم همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشتند، در افتتاح طرح ها و امور مختلف نیز دولت را همراهی می کنند و همیشه در صحنه حضور دارند.

 

 وی با تاکید بر همراهی مسئولان با مردم در آیین های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب ما انفجار نور بود و ما باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم چرا که عزت امروز ملت به برکت انقلاب اسلامی است بنابراین ارزش‌های انقلاب اسلامی نباید فراموش شود.

 

کد خبر 1022850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha