عالی‌ترین فرهنگ، فرهنگ شیعه است

آیت الله حسینی با بیان اینکه دارای فرهنگ متعالی هستیم و عالی‌ترین فرهنگ فرهنگ شیعه است، گفت: آنچه شیعه دارد چیزی است که انبیا و اولیا بر ما عرضه داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

 

آیت‌الله «سید نصیر حسینی» در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران کار و مسئولیت داشتن در بنیاد شهید را سنگین دانست و بر رفع مشکلات ایثارگران تاکید کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این انقلاب به برکت خون شهدا ایجاد شد و فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل استکبار است، اظهار کرد: عزت ایران در عرصه‌های مختلف به علت شهامت و شجاعت شهدا و ایثارگران است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم ایران دارند، ادامه داد: این شهدا بودند که کشور ما را در مقابل زورگویان عالم بیمه کردند.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: ایران دارای فرهنگ متعالی و دانشمندان بزرگ است و آن همه تحقیر، ذلت و زخم بر پیکر ملت ما در شان نبود.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دارای فرهنگ متعالی هستیم و عالی‌ترین فرهنگ فرهنگ شیعه است، یادآور شد: آنچه شیعه دارد چیزی است که انبیا و اولیا بر ما عرضه داشتند.

 

وی ابراز داشت: ما در طول تاریخ تو سری خور نبودیم، ولی در زمان شاه تو سری خور حکومت پهلوی بودیم.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب شهدا بودند که مقابل این طوفان‌های استکبار ایستادند، گفت: وظیفه ما حراست و حفاظت از فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به خانواده آنهاست.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهل‌انگاری در این زمینه قابل قبول نیست، زیرا خدمت به قهرمانان وطن مختص کشور ما نیست و در همه جای دنیا آن‌ها تکریم می‌شود.

کد خبر 1022947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha