وضعیت برخی از واحدهای تولیدی گیلان نامناسب است

حجت الاسلام درویشیان با بیان اینکه وضعیت برخی از واحدهای تولیدی گیلان نامناسب است گفت: مشکلات این واحدها مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «حسن درویشیان» امروز(پنج‌شنبه، 16 بهمن) در جمع خبرنگاران بازدید از واحدهای فعال و غیر فعال را از اولویت‌های سازمان بازرسی اعلام کرد و گفت: برخی از واحدهای تولیدی گیلان وضعیت اسفناکی دارند که باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

رییس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه بخش قابل توجه‌ای از تجهیزات این کارخانه تعطیل شده و بیشتربخش‌ها غیر فعال بود، مهم‌ترین مشکل این کارخانه را سرمایه در گردش و تجهیزات به روز دانست.

 

وی در ادامه کارخانه ایران پوپلین را مورد اشاره قرار داد و با ابراز تاسف از اینکه یک چهارم این کارخانه بزرگ غیرفعال است اظهارداشت: از مهم‌ترین مشکلات این کارخانه، سرمایه در گردش است و در صورت تأمین سرمایه در گردش حدود ۸۰ درصد مشکل این کارخانه حل خواهد شد.

 

درویشیان با اشاره به بازدید از یکی از واحدهای تولید کننده لوازم خانگی گفت: این واحد مشکلی در تولید نداشته و با تنها تخصیص ارز برای ثبت سفارش و دریافت مواد اولیه می‌توان زمینه را برای افزایش تولید فراهم کند.

 

وی در پایان با بیان اینکه پسماند از معضلات قدیمی گیلان است که هنوز هم ادامه دارد خاطرنشان ساخت: قطعا این موضوع که مشکلات زیست محیطی ایجاد کرده قابل پیگیری است.

کد خبر 1023612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha