مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند

صابر به انتخابات سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌ های دشمنان انقلاب ورود به عرصه انتخابات است و مردم با حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی را بر دهان جبهه استکبار جهانی می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» امروز(پنجشنبه، ۱۶ بهمن) در نشست با علمای اهل تسنن که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: وحدت علمای اهل تسنن و تشیع، وحدت جامعه اسلامی و مسلمین را به دنبال دارد.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه پیروان مذاهب تشیع و تسنن زیر پرچم اسلام و با صفا و صمیمیت و کمال آرامش و امنیت کنار هم زندگی می کنند، افزود: همکاری صمیمانه ای را بین علما و مردم در شهرستان آستارا شاهد هستیم.

 

وی به جایگاه کنونی جمهوری اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و گفت: امروز کشورهای دنیا به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی ایران هستند و این از اقتدار نظام و برکات انقلاب است.

 

صابر با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد تفرقه در بین مسلمین به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود هستند، گفت: امروز مسئله معیشت مردم و تفرقه بین شیعه و سنی کلید واژه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود است.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا تصریح کرد: دشمنان مطمئن باشند و این را یقین بدانند در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام می مانند و نمی توانند بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند.

 

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران پا به پای کشورهای دنیا واکسن تولید می کند، اظهارکرد: کسی نمی‌ تواند چشمش را در مقابل پیشرفت‌ های نظامی، هسته ‌ای، موشکی، فضایی، نانوتکنولوژی و پزشکی جمهوری اسلامی ایران ببندد.

 

صابر به انتخابات سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌ های دشمنان انقلاب ورود به این عرصه است و مردم با حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی را بر دهان جبهه استکبار جهانی می زنند.

 

فرماندار بندر آستارا به وضعیت کرونا ویروس در شهرستان اشاره کرد و افزود: امروز وضعیت بیمارستان شهید بهشتی آستارا و میزان بستری ها کاهش قابل توجهی داشته است.

 

صابر با بیان اینکه این کاهش به دلیل رعایت مردم و تدبیر مسئولان است، خاطرنشان کرد: وضعیت زرد امروز آستارا بسیار شکننده است و با عدم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی شرایط دوباره بسیار بد و خطرناک می شود.

کد خبر 1023640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha