گازرسانی به ۱۱ روستا و کلنگ زنی شهرک صنعتی در خفر

رضایی گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه های گردشگری و ورزشی، کلنگ زنی شهرک صنعتی، گازرسانی به روستاها در شهرستان خفر انجام شد.

«محمدرضا رضایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به بهره برداری از طرح آبرسانی روستای «سیف آباد» شهرستان خفر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: بهره برداری از این پروژه با مشارکت یک خیر نیک اندیش احداث شده است.

 

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال، شامل ۶ هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال، حفر و کارگزاری هزار متر شبکه داخلی، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ بوده است.

 

وی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه آبرسانی، تعداد ۳۵ خانوار روستای «سیف آباد» از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

رضایی به دیگر طرح های عمرانی در بخش های گردشگری، بهسازی معابر، شهرک صنعتی و ورزش و جوانان در شهرستان خفر اشاره کرد و گفت: طرح باغ گردشگری بهار از جمله پروژه هایی بود که با هزینه بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان همزمان با دهه فجر در خفر بهره برداری شد.

 

وی عنوان کرد: همچنین کلنگ زنی شهرک صنعتی با مساحت ۵۰ هکتار پروژه دیگر این منطقه بود که در این شهرک هزار واحد اشتغال ایجاد و برای پنج هزار نفر زمینه اشتغالزایی فراهم می شود.

 

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شهرک به عنوان شصت و دومین شهرک صنعتی در استان فارس زمینه رونق اقتصادی این منطقه را فراهم می کند.

وی افتتاح سالن ورزشی «شهید مقدسی» در روستای «آبسرد» شهرستان خفر را از جمله پروژه های دهه فجر عنوان کرد و گفت: این پروژه نیز با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احداث و به بهره‌برداری رسیده است.


رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۱۱ روستا در شهرستان خفر، گفت: همزمان با گرامی داشت دهه فجر ۱۱ روستا از بخش «راهکان» در شهرستان خفر از نعمت گاز برخوردار شدند.
‌‌

وی ادامه داد: در بهره برداری از این پروژه گازرسانی به روستاهای «باغ کبیر»، «طاغون»، «قلعه»، «راهکان»، «مورچگی»، «باروس»، «زرقلات»، «آباده»، «لرد خزان»، «آب کتان» و «هزارگام» شهرستان خفر با اجرای ۳۳ کیلومتر شبکه و هزار فقره انشعاب، یک دستگاه TBS و یک دستگاه CPS و با اعتبار ۹۸ میلیارد ریال انجام شد.

 

کد خبر 1023957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha