واحد تولید بنزن با اکتان بالا در فریمان به بهره برداری رسید

واحد تولید بنزن با اکتان بالا در پالایشگاه زال پارس به همراه واحدهای تولیدی انواع قوطی شیر خشک صنایع بسته بندی و قوطی سازی پارت سازان در فریمان و کیک و کلوچه ساینا دوین در چناران همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فریمان، واحد تولید بنزن با اکتان بالا در پالایشگاه زال پارس به همراه واحدهای تولیدی انواع قوطی شیرخشک صنایع بسته بندی و قوطی سازی پارت سازان"در فریمان و کیک و کلوچه ساینا دوین در چناران همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی طی مراسمی با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

 

 این مراسم‌ها امرووز شنبه (۱۸ بهمن) همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار خراسان رضوی و جمعی از نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، واحد تولیدکننده بنزن و ارتقاء اکتان آن با ظرفیت تولید سالانه ۷۲ هزار تن در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در کیلومتر ۴۵ جاده مشهد - فریمان واقع در جنوب مرکز استان خراسان رضوی ساخته شده است.

 

هزینه تاسیس این واحد صنعتی هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵۰ نفر است و محصول بنزن این پالایشگاه با بالاترین استانداردهای اروپایی با خلوص بالای ۸۵ درصد تولید می‌شود.

 

واحد تولیدی "انواع قوطی شیرخشک صنایع بسته بندی و قوطی سازی پارت سازان" در کیلومتر ۲۳ جاده مشهد- فریمان واقع شده است و با سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر در فاز ۱ را فراهم کرده است.

 

همچنین واحد تولیدی انواع کیک و کلوچه و محصولات آردی ساینا دوین در محل شهرک صنعتی چناران واقع شده است و با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریالی زمینه اشتغال مستقیم ۲۲۹ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر 1024183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha