دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است

دادستان کل کشور گفت: هر کس فقط با اندکی تامل و مطالعه ایران پیش از انقلاب و پس از آن به این نتیجه می‌رسد که دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در برنامه طلوع فجر گفت: هر کس فقط با اندکی تامل و مطالعه ایران پیش از انقلاب و پس از آن به این نتیجه می‌رسد که دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران فرآیندی است از یک جریانات و دوره طولانی که ملت ایران پیش از آن شاهد استثمار و استعمار و تحقیر از طرف اجانب بوده‌اند. دادستان کل کشور اضافه کرد: پیش از انقلاب اسلامی، ملت بافرهنگ ایرانی را به دلیل اقتصادی و سیاسی به استثمار کشیده بودند. وی تصریح کرد: حرکت ضد رژیم تا حدودی از سال ۴۲ آغاز شد و امام راحل به عنوان راهبر و راهنمای این حرکت در کنار مردم حضور داشت.

منتظری عنوان کرد: تمامی ارزش‌هایی که می‌توان برای یک انسان و جامعه در نظر گرفت در تعالیم و معارف مکتب اسلام و اهل بیت (ع) وجود دارد و امام راحل (ره) در این مسیر بصیرت داده‌اند. وی در ادامه بیان کرد: انقلاب یک حرکت کوبنده در مقابل رژیمی بود که تمام قدرت‌های دنیا از آن حمایت می‌کردند که با دستان خالی توانستند موفق شوند. دادستان کل کشور اظهار کرد : آنچه که یک ملت رشید و قوی باید داشته باشد به برکت پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت حاصل شد. وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران استقلال است و همه زنجیرهای اسارت، وابستگی و استثمار را از کشور خارج می‌کند.

منتظری اشاره کرد : هیچ کشوری نمی‌توانست در زیر فشار و دشمنی‌های برخی قدرت‌ها ۴۲ سال با اقتدار مقاومت کند جز جمهوری اسلامی که این مقاومت نیز به برکت انقلاب اسلامی میسر شد.
وی تشریح کرد: در چندین سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد تنها موردی که همواره ضرباتی به انقلاب و مردم وارد کرده بحث نفوذ است.
دادستان ‌کل کشور در ادامه گفت: ملت باید توجه کنند که اساس انقلاب بر پایه هر گونه‌ای از انحراف است و اگر گاهی اوقات شاهد برخی از اتفاقات هستیم ناشی از کج‌فهمی عده‌ای، نفوذ و یا برخی از فعالیت دشمنان است.  .

رادیو انقلاب صدای گفتمان انقلاب اسلامی در ایام چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اول لغایت پایان بهمن‌ماه بر روی موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت است.

کد خبر 1024209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha