اجرای طرح تاک برای احیا دشت قزوین

قبادی گفت: طرح تاک به منظور احیای دشت قزوین در مدت زمان ۱۰ سال اجرایی می شود و سازمان جهاد کشاورزی با کمک دیگر دستگاه ها مجری این طرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «عیسی قبادی» شب گذشته (شنبه 18 بهمن) در برنامه کارنامه در شبکه استانی مرکز قزوین بیان کرد: سرمایه گذاری موضوع مهمی در کشور است ولی تصمیم گیران در این حوزه متعدد هستند و همین امر سبب شده حمایت از سرمایه گذاری با کندی انجام شود.

 

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: تولید مهمترین مسئله در کشور است و در واقع با حمایت از تولیدکنندگان بر فشارهای ناشی از تحریم می توانیم غلبه کنیم.

 

وی افزود: خوشبختانه با تلاش مجموعه مدیران و حمایت دستگاه قضایی 65 واحد تولیدی در استان به چرخه تولید بازگشتند و به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

قبادی اعلام کرد: تولید غرور ملی است و وقتی صادرات به دیگر کشورها انجام می شود، افتخاری برای استان محسوب شده و خوشبختانه ما نیروهای ماهری در واحدهای تولیدی داریم که آموزش های بیشتر برای ارتقای مهارت این افراد در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اهمیت دشت قزوین اظهار  کرد: طرح آمایش سرزمین از مطالعات خوبی برخوردار است و توجه به دشت قزوین می تواند به اقتصاد استان و حتی کشور و همچنین تأمین امنیت غذایی کمک کند.

 

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: اگر برداشت بی رویه آب ادامه یابد، نگرانی ها نسبت به نابودی دشت قزوین افزایش می یابد و از همین رو اجرای طرح تاک به منظور احیای دشت قزوین صورت می گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح تاک در مدت زمان 10 سال اجرایی می شود و سازمان جهاد کشاورزی با کمک دیگر دستگاه ها مجری این طرح است.

  

کد خبر 1024391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha