۵ میلیون دانش آموز از اردوی مجازی راهیان نور بهره مند می شوند

کاظمی با اشاره به راه اندازی خط ملی ۱۵۷۰ در جهت ارتقای مهارت دانش آموزان گفت: ۵ میلیون دانش آموز از اردوی مجازی راهیان نور بهره مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش وپرورش امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان است.

 

علیرضا کاظمی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوی راهیان نور به صورت مجازی برگزار می شود، ادامه داد: در قالب اردوهای راهیان نور مجازی دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا بازدید کرده و به صورت مستقیم از روایت‌گری‌های راویان دوران دفاع مقدس بهره‌مند می‌شوند.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه اردوی مجازی راهیان نور زمینه بهره مندی 5 میلیون دانش آموز از این اردوها را فراهم می کند، گفت: اردوی مجازی راهیان نور برنامه‌ای با کمترین هزینه و بیشترین بهره‌برداری است.

 

معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی قرارگاه فعالیت‌های قرآنی در کشور خبر داد و افزود:  17 کارگاه مجازی با استفاده از ظرفیت‌های استان‌ها تشکیل و نرم‌افزارهای بسیار خوبی در این حوزه در تولید می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تولید نرم افزارها در شرایط عادی امکانپذیر نیست، تصریح کرد: نهضت تولید محتوا و نرم‌افزار در کشور شکل گرفته است.

 

کاظمی از راه اندازی خط ملی 1570 در کشور در راستای ارتقای مهارت و توانمندی دانش‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: این خط به صورت شبانه روزی در خدمت دانش‌آموزان است.

 

معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در حوزه فرهنگی، جشنواره های متعددی با توجه به علاقمندی دانش آموزان در فضای مجازی پیش بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه برنامه شبی با قرآن و کانون انقلاب از طریق شبکه شاد در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد، گفت: این برنامه با حضور شخصیت‌های برجسته کشور و با استفاده از تولیدات استان‌ها برگزار می‌شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب، پنجره‌ای در صفحه اول شبکه شاد با عنوان فجر انقلاب با 10 فضای اختصاصی مرتبط با دهه فجر راه‌اندازی شده است.

 

کد خبر 1024636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha