دو واحد تولیدی و یک مرکز فنی و حرفه ای در فاروج احیا شد

فرماندار فاروج گفت: دو واحد تولیدی و یک مرکز فنی و حرفه ای در شهرستان احیا شد که در یکی طرح توسعه هم تعریف و اجرایی می شود.

«ابوالحسن نجفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: واحد تولیدی خوراک دام افتتاح شده در سال  89 با بروز مشکلاتی تعطیل شده بود که دوباره احیا شد.

 

 

فرماندار شهرستان فاروج افزود: با شروع به کار سرمایه گذار جدید و تامین تجهیزاتی به ارزش 50 میلیارد ریال، این واحد احیا شد که علاوه بر بهره برداری از ظرفیت فعلی، طرح توسعه آن هم تهیه شده که به زودی کلنگ زنی می شود.

 

 

نجفی گفت: کارخانه تولید کیک و کلوچه واقع شده در شهرک صنعتی شهرستان هم که تا مرز گذاشته شدن به مزایده  پیش رفته بود از سوی سرمایه گذاری با ظرفیت تولید سالانه 540 تُن احیا شد.

 

 

وی با اشاره به دریافت کد غذا دارو برای این واحد افزود: طی بهمن ماه تولید محصولات این واحد آغاز می شود.

 

 

فرماندار فاروج با اشاره به احیا مرکز فنی و حرفه ای شهر تیتکانلو بعد از 11 سال بیان کرد: این واحد فقط با صرف هزینه 50 میلیون ریالی اما جذب تجهیزاتی به ارزش 10میلیارد ریالی، فعالیتش آغاز شد.

 

 

نجفی گفت: فضای ساختمانی مربوط به فنی و حرفه ای شهرستان بود که به استفاده های دیگر می رسید و در تعامل با فنی و حرفه ای استان و به رغم اعلام محدودیت اعتباری برای راه اندازی این واحد، با بکارگیری تجهیزات مورد نیاز  آن در قالب استفاده از تجهیزات کمتر به‌کار گرفته شده، واحدهای دیگر سطح استان، شرایط برای آموزش علاقمندان دوره های مختلف فراهم شد.

 

 

وی افزود: فعالیت های این مرکز رسما تا پایان بهمن ماه آغاز می شود.

 

 

 

کد خبر 1024801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha