فعالان کانون های مساجد استان اردبیل در راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل شیوع بیماری کرونا فعالان کانون های مساجد استان اردبیل در راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن شرکت می کنند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل شیوع بیماری کرونا فعالان کانون های مساجد استان اردبیل در راهپیمایی مجازی 22 بهمن شرکت می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کانون های مساجد یکی از نهادهای مولد انقلاب اسلامی و در صحنه های انقلاب از جمله ایام الله دهه فجر حضور و نقش فعالی دارد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: نوجوانان و جوانان مسجدی همواره در صدد نقش آفرینی در صحنه های انقلاب هستند و به عنوان آینده سازان کشور فعالیت های چشمگیری را در نهادهای همچون مساجد داشته اند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: متاسفانه بیماری کرونا از سال گذشته، کشور را در شرایط ویژه قرار داده و بسیاری از فعالیت ها محدود شده هست اما شور انقلابی همچنان در جوانان بیدار است و برنامه یوم الله دهه فجر با شور و شکوه ویژه برپا شد.

 

وی اعلام داشت: البته جشن های انقلاب امسال در کانون های مساجد با شکل و فرم های ویژه مقابله با بیماری کرونا همخوان شد تا زمینه پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح جامعه فراهم شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه از دیگر برنامه های فرهنگی و اجتماعی به همت خیرین با مشارکت کانون های مساجد به مناسبت ایام الله دهه فجر بود تا از خانواده های آسیب دیده از کرونا حمایت شود.

 

سقاء عنوان کرد: فعالان کانون های مساجد امسال نیز با حضور در گلزار شهدا با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

کد خبر 1024941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha