برگزاری مراسم فرهنگی به مناسبت روز جهانی زن مسلمان در یمن

دفترآموزش و پرورش در استان حجة فعالیت فرهنگی روز جهانی زن مسلمان را با شعار «زهرا(ع) الگوی ما در پایداری و جهاد» برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سبا نت، دفتر آموزش و پرورش در استان حجة  روزگذشته( یکشنبه 19 بهمن 1399) با همکاری واحد آموزش و اداره کل توسعه زنان فعالیت فرهنگی روز جهانی زن مسلمان را با شعار «زهرا الگوی ما در پایداری و جهاد» برگزار کرد.

 

در این مراسم «بشائر الشرفی» مدیر کل توسعه زنان در این استان گفت: اقتدا و پیروی از الگوهای اسلامی پیشگام و حضرت فاطمه زهرا(ع) اهمیت دارد.

 

وی با اشاره به نقش زنان در تقویت پایداری در مقابله با متجاوزگران، گفت: الگویی که حضرت زهرا(ع) برای زن مومن ارایه کرده است، این است که چگونه می تواند درچارچوب مسئولیت های متعدد خود در زندگی واقعی فعال باشد.

 

در همین حال، «منیره الحداد» مدیر اداره آموزش دختران گفت: حضرت فاطمه زهرا(ع) منبع بخشش و خیرخواهی و احسان است. به همین دلیل اقتدا و پیروی از حضرت زهرا(ع) اهمیت دارد و باید پیوند با این الگو به عنوان یک پیوند ارزشی، اخلاقی، معرفتی و معنوی تحکیم یابد.

 

این فعالیت فرهنگی شامل برگزاری مسابقه شعرخوانی،  طراحی و مسابقه ها و مراسم های دیگر است.

 

میلاد حضرت زهرا(ع) یکی از مهم ترین مناسبت ها در میان دوستداران اهل بیت(ع) در سراسر مناطق جهان است. مومنان این مناسبت بزرگ را هرساله جشن می گیرند. این مسئله بیانگر میزان علاقه آنها به خاندان نبوت است.

کد خبر 1024962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha