ایران نقش تعیین کننده ای در مراودات سیاسی منطقه دارد

ثمینی گفت: نقش ایران در مراودات سیاسی منطقه تعیین کننده بوده و این یک افتخار برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی » امروز در آیین افتتاح مدرسه حمید ایزدپناه بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: نقش تعیین کننده ایران در منطقه را یک افتخار است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: شکوفایی امروز ایران حاصل تلاش های زحمت کشان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و پس از این نیز باید برای سربلندی هرچه بیشتر ایران بکوشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از نخبگان که در مملکت خدمت می‌کنند و در عرصه های بین‌المللی می‌درخشند از مراکز روستایی رشد کرده‌اند بنابراین بسیاری از استعدادها در روستاها نهفته است و مدیران باید بیش از گذشته به امر استعدادیابی توجه کنند.

 

ثمینی تصریح کرد: کشور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پس از پیروزی انقلاب یکی از ۱۰ کشور برتر دنیا در دستیابی به دانش هسته ای است و این در حالیست که قبل از انقلاب مستعمره بیگانگان بودیم.

 

معاون استاندار لرستان با تأکید بر تداوم تلاش ها برای کاهش وابستگی ها به خارج گفت: مقاومت در جنگ تحمیلی به برکت حمایت مردم بود و اکنون نیز همه باید با همدلی، اتحاد، بدون تفرقه، انسجام بیشتر و هم افزایی منشأ اثر و رفع مشکلات باشیم.

 

ثمینی خاطرنشان کرد: دولت همواره اقشار آسیب‌پذیر را مورد حمایت قرار داده و خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم باید مداوم، همیشگی و با جدیت باشد.

کد خبر 1025010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha