برگزاری یادواره شهدای مشگین شرقی نمایشگر تقدیس از ایثار شهیدان بود

نقدی گفت: برگزاری یادواره شهدای بخش مشگین شرقی در امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود نمایشگر تقدیس از ایثار و رشادت های شهیدان بود.

«شاپور نقدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبيل گفت: يادواره شهدای بخش مشگین شرقی که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و رعایت شیوه نامه های بهداشتی روز یکشنبه 19 بهمن ماه در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برگزار شد، نمایشگر تقدیس از ایثار، جانفشانی ها و رشادت های شهیدان والامقام در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود هدف از برگزاری این يادواره‌ شهدا را ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: یادواره شهدای بخش مشگین شرقی در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، روحیه ایثار، فداکاری، جهاد و شهادت طلبی را برای نسل های جوان و نوجوان تقویت کرد.

 

نقدی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «ما در حقیقت، انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبرو و حیثیت را از برکت خون پاک شهدای عزیزمان داریم»، اعلام داشت: آزادی، استقلال، عزت، امنیت و اقتدار کشور در سایه ایثار، رشادت ها و جانفشانی های شهیدان هست و تقدیس از این ایثار وظیفه همگانی است.

 

 

وی ادامه داد: حجت الاسلام صفری امام جمعه شهر گرمی، سخنران یادواره شهدای بخش مشگین شرقی بود و با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهیدان والامقام بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه شهدا تاکید کرد و مداح اهل بیت نادر جوادی نیز در وصف عظمت و مقام شامخ شهدا به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت.

 

 

کد خبر 1025084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha