احداث مجتمع گردشگری در کنارک

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک گفت: کلنگ پروژه مجتمع گردشگری کنارک در نهمین روز ار گرامیداشت دهه فجر بر زمین زده شد.

یوسف مصلحی در گفت و گو با شبستان در زاهدان اظهار کرد: در نهمین روز از دهه مبارک فجر، کلنگ مجتمع گردشگری تفریحی و اقامتی کنارک با حضور فرماندار، شهردار، بخشدار مرکزی و سایر مسئولان شهرستان کنارک بر زمین زده شد.

 

وی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می‌شود و با راه‌اندازی این پروژه برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک افزود: این پروژه شامل بخش‌های مختلفی از جمله رستوران، آلاچیق‌های بوم‌گردی، فروشگاه صنایع‌دستی، موزه مردم‌شناسی، بوفه، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات، فضای خانوادگی، نمازخانه، پارکینگ و غیره است که در مدت ۳ سال احداث خواهند شد.

وی گفت: شهرستان بندری کنارک به دلیل تنوع جاذبه‌های گردشگری و طبیعت بکری که دارد، یکی از قطب‌های گردشگری استان است، بطوری‌که در سال‌های اخیر شاهد ورود هزاران گردشگران به این منطقه بوده‌ایم.

مصلحی بیان کرد: با توجه به لزوم تامین زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان کنارک، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی نیز در سال‌های اخیر ورود جدی داشتند که علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوامع محلی باعث رشد شاخص‌های گردشگری در منطقه شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان کنارک ۲ مجتمع گردشگری فعال در شهر کنارک و بندر تنگ و یک مجتمع در حال ساخت در بندر تنگ دارد.

 

کد خبر 1025240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha