۳۸.۴ درصد منازل روستایی خوسف غیرمقاوم هستند

آسمانی مقدم گفت: سه هزار و ۷۰۸ واحد مسکن یعنی ۳۸.۴ واحد های مسکونی روستایی شهرستان خوسف غیرمقاوم هستند.

«علی اصغر آسمانی مقدم» در جریان بازدید از مسکن محرومین روستای تقاب، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: از محل تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی از سال 1384 تاکنون تعداد 146 متقاضی عقد قرارداد با بانک در روستای تقاب داشته ایم و تعداد 125 واحد پایان کار دریافت کرده اند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با بیان اینکه از محل طرح پنج هزار واحد مسکن محرومین سال گذشته تعداد 55 واحد اقدام و همه واحدها پایانکار شده اند، گفت: از محل طرح 6 هزار واحد اقشار کم درآمد امسال، تعداد 19 واحد تاکنون شروع به کار کرده اند که دو واحد نیز پایانکار شده است.

 

وی از واگذاری 75 قطعه زمین در روستای تقاب خبر داد و افزود: 3.83 هکتار زمین تملک شده است.

 

وی مجموع واحدهای مسکونی روستایی شهرستان خوسف بر اساس سرشماری سال 95 را پنج هزار و 425 واحد عنوان کرد و گفت: تعداد واحدهای مقاوم روستایی شهرستان یک هزار و 717 واحد یعنی 31.6 درصد است.

 

وی از وجود سه هزار و 708 واحد نیمه با دوام و غیر مقاوم مسکن روستایی در خوسف خبر داد و ادامه داد: 38.4 درصد مسکن های روستایی شهرستان از این نوع و غیر مقاوم هستند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی بیان کرد: 438 واحد مسکن روستایی در شهرستان خوسف از محل تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی احداث شده است.

 

آسمانی مقدم سهمیه شهرستان خوسف از محل احداث طرح مسکن محرومین را 420 واحد عنوان کرد و گفت: همه این متقاضیان به بانک معرفی شده اند و حدود 300 واحد شروع کرده اند.

کد خبر 1025773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha