تصویب ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در سال آینده/ کتابخانه مرکزی رشت اردیبهشت افتتاح می شود

زارع با بیان اینکه برای سال آینده ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان مصوب شد گفت: پروژه های انتقالی امسال نیز با جدیت مدیران در نخستین ماه های سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع » امروز(سه شنبه، ۲۱بهمن ) در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استانداری که با حضور دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور برگزار شد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سال جاری ۴۱ پروژه تعریف شده از پیشرفت خوبی برخوردار هستند گفت: این پروژه ها به طور میانگین ۷۳ درصد پیشرفت دارند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه هشت پروژه به بهره برداری رسید افزود: با مشارکت مردم و تلاش خدمتگزاران نظام تلاش های ارزنده ای صورت گرفته و در راستای توسعه استان ۸۹۵ پروژه عمرانی و اقتصادی بالغ بر ۴ هزار و ۸۱۱ تومان اجرا شد.

 


وی با  بیان اینکه برای سال آینده ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان مصوب شد اظهار کرد: پروژه های انتقالی امسال نیز با جدیت مدیران در نخستین ماه های سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

 


زارع ادامه داد: پروژه های فجر و هفته دولت منجر به اشتغال هزار  و ۲۲۱ نفر شده است.

 

وی با اشاره به ۸۹ پروژه جهش تولید که به ۸۸۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارند تصریح کرد: در تمام بانک های استان تفاهم نامه جهش تولید منعقد شده است.

 

استاندار گیلان به سد پلرود اشاره کرد و با بیان اینکه در خرداد ماه ۱۴۰۰ به مرحله آبگیری می رسد تصریح کرد: امیدواریم برای سدهای لاستیکی استان نیز حمایت ها ادامه یابد.

 


وی در ادامه پسماند در گیلان را مورد اشاره قرار داد و گفت: نقایص پروژه های زباله سوز در گیلان رفع و به بهره برداری برسد.

 


زارع با اشاره به اتصال پروژه ریلی رشت به بندرکاسپین گفت: ابنیه قطعه هفت عقب ماندگی هایی دارد که موجب نگرانی شده است و باید شتاب گیرد.

 


وی با اشاره به آزادراه منجیل_رودبار که بدون مشکل در حال اجراست تصریح کرد: در زمینه تامین سیمان پروژه ها مشکلی نداریم.

 


استاندار گیلان با بیان اینکه کتابخانه مرکزی رشت تقریبا به اتمام رسیده است اظهار داشت: برای خرید تجهیزات چیلر و موتورخانه نیازمند ۳۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم تا در اردیبهشت آینده به اتمام برسد.


کد خبر 1025807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha