۵ پروژه اقتصاد مقاومتی گیلان تا پایان سال به بهره برداری می رسد

محمدی با بیان اینکه امسال ۳۸ پروژه اقتصاد مقاومتی اجرا شد گفت: پنج پروژه اقتصاد مقاومتی گیلان تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « کیوان محمدی» امروز(سه شنبه، ۲۱بهمن ) در دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان در استانداری که با حضور نوبخت برگزار شد با بیان اینکه ۳۸ طرح اقتصاد مقاومتی امسال اجرا شد گفت: تا کنون هشت پروژه به پایان رسیده و پنج  پروژه بالای ۹۰ درصد بوده که تا پایان سال به اتمام می رسد.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان ادامه داد: از این تعداد پروژه پایان یافته، سه پروژه متعلق به صنعت و معدن و پنج پروژه مربوط به جهاد کشاورزی است.

 

وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته گفت: در سال گذشته ۱۸ پروژه به همراه ۵۳ زیر پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی گیلان تعریف شده است.

 

محمدی با اشاره به پروژه های جهش تولید سال جاری که ابتدا ۸۹ طرح معرفی شد اما ۴۸ طرح انصراف داده و  ۲۲ طرح به انعقاد قرارداد منجر شد اظهار داشت: ۱۳ پروژه مربوط به جهاد کشاورزی است که ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به این پروژه ها اختصاص یافت‌.

 

وی با بیان اینکه ۹ پروژه صنعت و معدن سه میلیارد تومان تسهیلات بانکی داشتند اعلام کرد: در مجموع ۱۳ و نیم میلیارد تومان تسهیلات بانکی به این پروژه ها اختصاص یافت.

کد خبر 1025820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha