مرور همواره اهداف انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری، ملت را در پیگیری آن مستحکم می کند

استاندار کرمان گفت: رهبری همواره اهداف نظام را مرور و ما را در پیگیری آن مستحکم می کنند و ساختارهای نظام هم از ابتدا بگونه ای است که در دل مردم ریشه دارد پس تهدیدها و فشارها نتوانسته ما را متزلزل کند و ما هیچ از آرمان های خود کوتاه نیامدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، صبح چهارشنبه(۲۲بهمن) در ویژه برنامه تلویزیونی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ دهه فجر را فرصتی برای مرور آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 




استاندار کرمان دهه فجر را ارزیابی راهی دانست که پیموده شده تا ضعف های احتمالی را برطرف کنیم و اجازه ندهیم آرمان های انقلاب از اهداف خود خارج شود و اظهار کرد: بهترین سند از ارزیابی دقیق این راه که هم نقاط قوت و ضعف را بیان و بر اساس آسیب شناسی حکیمانه و عالمانه چهله بعدی را ترسیم کرده بیانیه مهم راهبردی گام دوم است.




وی با تاکید بر اینکه برنامه های راهبردی کشور باید ذیل این بیانیه تدوین شود؛ در ادامه گفت: ایران از قدرت نظامی نسبی برخوردار و درآمد کشور هم به لحاظ نفتی کلان بود پس انقلاب باید با اهداف دیگری انجام شده باشد از جمله اینکه ذیل آرمان های اسلام و برای تقویت هویت ایرانی اسلامی بوده و مسئولان کشور بنا بوده با استقلال تصمیم بگیرند.
 

 



زینی وند تصریح کرد: از دستاوردهای مهم انقلاب؛ استقلال و هویتی است که به انقلاب بخشیده شده و ما دیگر منتظر نیستیم شرق و غرب و سازمان های بین المللی چه می گویند و اگر  در چهارچوب موازین انسانی جهانی هم نگاه کنیم ما مردمی ترین نظام هستیم.

 




وی خاطرنشان کرد: اهداف انقلاب در درون گفتمان امام و رهبری قابل استنتاج است و ساختارهای نظام هم از ابتدا بگونه ای است که در دل مردم ریشه دارد پس تهدیدها و فشارها نتوانسته ما را متزلزل کند و ما هیچ از آرمان های خود کوتاه نیامدیم.

 



زینی وند با بیان اینکه رهبری همواره اهداف نظام را مرور و ما را در پیگیری آن مستحکم می کنند؛ ادامه داد: در کنار همه تحریم ها اما امروز ما به لحاظ تجهیزات دفاعی از مدرن ترین کشورها هستیم و پیشرفت گسترده ای در زمینه های مختلف کردیم؛ کشورهایی که سالها در بهداشت کار کردند الان با کرونا زمینگیر شدند اما هیچ بیمار کرونایی در کشور ما به دلیل نبود دستگاه ونتیلاتور و... پشت در بیمارستان نمانده و ساختار بهداشت و درمان ما باعث افتخار است.

 

 


وی اظهار کرد: در زمینه واکسن جزو تولید کنندگان هستیم و حتی اروپایی ها تقاضای خرید واکسن به ما می دهند و این تکیه به خود و اطمینان به جوان برگرفته از هویت انقلاب و آرمان هایی است که سالانه از کلام رهبری به ما تزریق می شود و نمونه ای از آن در شهید سلیمانی در جهان نمود پیدا کرده است.

 



استاندار کرمان با اشاره به اینکه روزی فرا رسیده که همه با ایران مذاکره کنند و ایران را به عنوان واقعیت منحصربفرد و پیشرفته در همه جنبه ها  بپذیرند.

 

 

 


وی در خصوص سپردن امور به جوانان بیان کرد: جوان بودن همراه با پختگی و تجربه لازم که از این نوع جوانان کم هم نداریم؛ تاثیرگذار است؛ نیروهای ورزیده باانگیزه جسور با اعتماد به نفس و معتقد به مبانی نظام؛ مدیریتِ امروز کشور نوعی جنگ است و باید با انگیزه باشی و از خانواده خود بزنی برای نظامی که هویت آن را قبول داری.

 





زینی وند تصریح کرد: در مدیریت ها دیدیم اگر جوان با انگیزه، با دانش، معتقد به نظام و... در درون کشور بیاوریم و امور کشور را به آنان بدهیم، امور به صورت تصاعدی پیش می رود و پشت میز نشستن و بین مردم نرفتن و مشکلات را تجمیع نکردن؛ مشکلات را حل نمی کند.

 

 



وی در پایان، نظام جمهوری اسلامی را  نهاد مثمرِ بابرکتی دانست که خودباوری را به همه داده و بلکه آثار این ثمره میمون به دنیا صادر شده و بخشی از کشورهای مسلمان در زیر شجره جمهوری اسلامی قرار گرفته و به برکت ستون های آن احساس امنیت می کنند و به همه ما جسارت و هویت و اعتماد به نفس داده و جوانانی بدون وابستگی به هیچ رانتی در ارکان نظام انجام وظیفه می کنند.

 

کد خبر 1025942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha