آمریکا در چرخه افول و سرازیری قرار دارد

سرلشکر صفوی، با بیام اینکه آمریکا خبیث ترین دشمن انقلاب اسلامی است، گفت: آمریکایی‌ها در چرخه افول و سرازیری قرار گرفته‌اند و قدرت آمریکا دچار اضمحلال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرلشکر «سید یحیی صفوی» امروز(22 بهمن) در مراسم  ۲۲ بهمن در مصلای الغدیر خرم آباد، گفت: آمریکا به عنوان خبیث ترین دشمن انقلاب اسلامی و ملت های آزاده و استقلال طلب در قالب توطئه های مختلف به فکر ضربه زدن به انقلاب و ملت ایران است.

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه توطئه های دشمنان در سایه بصیرت وهوشیاری رهبر معظم انقلاب و وحدت وولایت پذیری ملت ایران خنثی شده است، افزود: امروز آمریکایی‌ها در چرخه افول و سرازیری قرار گرفته‌اند.

 

وی با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا بیان کرد: آمریکایی‌ها هم اکنون در درون جامعه خود به شکل آشفته و تنش به سر می‌بر.

 

سرلشکر صفوی بیان کرد: در انتخابات اخیر آمریکا قدرت آمریکا دچار اضمحلال و سیاست آمریکا نخ نما و بی آبرو شد.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها که در معادله قدرت جهانی، رقابت اصلی را با چینی‌ها و روس‌ها داشتند، افزود: آمریکایی ها در افغانستان و عراق درگیر شدند، اما چینی‌ها از نظر اقتصادی و روس‌ها از نظر نظامی پیشرفت کردند.

 

سرلشکر صفوی بیان کرد: در این اتفاقات منطقه ایران اسلامی  هم دو دشمن خود را در شرق و غرب کشور از دست داد و قدرت نفوذ خود، عمق بخشی سیاسی، فرهنگی و امنیتی خود را از خلیج فارس و دریای خزر تا مدیترانه امتداد داده است.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی مدافع بلاد اسلامی و ملت های مسلمان است

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، با بیان اینکه در صحنه رقابت ایران اسلامی پیروز شد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در پروژه تک قطبی سازی قدرت در جهان و یا تشکیل قدرت هژمون شکست خورد، ائتلاف آمریکایی، صهیونیستی و عبری در سوریه برای سرنگونی بشار اسد و راه اندازی داعش با درخواست دولت‌های سوریه و عراق و حمایت سیاسی، نفوذ و حضور مدافعان حرم و با حضور مشاوره نظامی امثال سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی با شکست مواجه شد، ایران پیروز منطقه شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز دنیا به خوبی می‌داند که این رهبری ملت ما است که نه تنها فرمانده و مدافع ایران اسلامی، بلکه فرمانده دفاع از بلاد اسلامی چون عراق، سوریه، لبنان و یمن و ملت های مسلمان است.

 

سرلشکر صفوی با تاکید بر اینکه رهبر خردمند ما توانسته که سکان دار ثبات سیاسی و امنیتی و همچنین توسعه اقتدار ملی ایران، نفوذ فرهنگی سیاسی ایران در منطقه و جهان اسلام شود، بیان داشت: به برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، حمایت و پشتیبانی شما از ولایت فقیه و حضور مردم در همه صحنه‌های خطر، دفع فتنه‌ها، موجب شکست توطئه شیاطین بزرگ و کوچک، صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و برخی کشورهای منطقه شده است.

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به مفهوم مشخص کردن راهبردها و برنامه‌های کلان مربوط به کشور، گفت: مسئولان خدمتگذار عالی کشور با شناخت این روندها و رویدادهای منطقه‌ای و جهانی، تشخیص درست راهبرد دشمنان انقلاب، درک صحیح از فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو می‌توانند راهبردها و برنامه‌های آمایش سرزمین را تا ۱۴۲۴ را تنظیم و تدوین کنند.

 

 

کد خبر 1026073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha