برگزاری جشن انقلاب به همت بچه های مسجدی 

نصرالله امیری گفت: یکی از این ویژه برنامه ها برگزاری جشن انقلاب به همت بچه های مسجدی بود و این جشن با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

«نصرالله امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر، گفت: یکی از این ویژه برنامه ها برگزاری جشن انقلاب به همت بچه های مسجدی بود و این جشن با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت افزود: از برنامه های این جشن اجرای گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت، اجرای تئاتر توسط ۲ تن از هنرمندان شهرستان و نیز برگزاری مسابقات فرهنگی بود.


وی بیان کرد: از ابتدای آغاز دهه فجر تا پایان این ایام فرخنده هر شب پس از اقامه نماز جماعت، ویژه برنامه روایت گری انقلاب اجرا شده و در همین راستا خاطراتی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی بیان شد.


امیری ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه فجر، برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن بود که در مسجد حضرت رقیه (س) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار  شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت اضافه کرد: در این جشن علاوه بر سخنرانی در باب فضائل حضرت زهرا (س) و مولودی خوانی، به اسامی فاطمه و زهرا نیز جوایزی اهدا شد.


وی اظهار کرد: همچنین در راستای کمک به نیازمندان، تعداد ۱۲ بسته معیشتی تهیه شده که در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع شد.

 


امیری عنوان کرد: هم زمان با شب ۲۲ بهمن گلبانگ الله اکبر از گلدسته های مسجد طنین انداز شده و سرودهای انقلابی نیز پخش شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راهپیمایی ماشینی شرکت کرده و سپس در گلزار شهدای شهر حضور یافته و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.


وی ابراز کرد: با مشارکت بچه های مسجدی کانون قبل از آغاز دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) مسجد فضاسازی و آذین بندی شد.


امیری تاکید کرد: یاد و خاطره روزهای بهمن ۵۷ هرگز نباید از ذهن ها پاک شود و باید اتفاقات و حوادث این روزها را به نسل های امروزی و آینده منتقل کرد تا نوجوانان و جوانان ما بدانند شیر زنان و شیر مردان این سرزمین به رهبری امام امت چه حماسه هایی آفریدند تا این انقلاب به پیروزی رسید.


مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت در خاتمه یادآور شد: ویژه برنامه های دهه فجر با هدف آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن و نیز ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه برگزار شد.

کد خبر 1026210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha