بیان خاطرات دوران انقلاب در بزرگداشت ۲۲ بهمن کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: در ویژه برنامه جشن انقلاب به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خاطرات دوران انقلاب برای نسل جدید بازگو شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت رشادت ها و دلاورمردی های مردم غیور ایران اسلامی در مبارزه با دژخیمان زمان، آیین جشن یوم الله 22 بهمن در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» با اشاره به لزوم بیان دستاوردهای انقلاب به نسل جدید ایران اسلامی، افزود: بیان خاطرات دوران ستم شاهی و چگونگی به پیروزی رسیدن انقلاب از جمله مواردی است که همواره باید نسبت به بازگو کردن آن اقدام شود.

 

وی با اشاره به اینکه در برنامه جشن انقلاب در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» این مهم اهتمام بخشیده شد، عنوان کرد: بیان خاطرات دوران شکوهمند انقلاب و مبارزه مردم جهرم علیه رژیم منحوس پهلوی در این برنامه برای بچه های مسجد بازگو شد.

 

گواهیان ادامه داد: بیان خاطرات دوران ستم شاهی در این برنامه توسط آزاده سرافراز، «عبدالرضا فاصله» از اهالی مسجد «امام حسین (ع)» که عمر خود را در زمینه جهاد و استقامت صرف کرده است، انجام شد.

 

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان جهرم در دوران ستم شاهی از شهرهای پیشگام و انقلابی بوده و به عنوان یکی از 11 شهری که توسط رژیم شاه در آن حکومت نظامی اعلام شده مطرح است، در این زمینه ناگفته های بسیاری از قیام مردم این شهر علیه استبداد وجود دارد که می تواند برای نسل جدید جذاب باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه و اهدای جایزه از دیگر برنامه هایی بود که در این برنامه به اجرا در آمد.

 

وی در پایان عنوان کرد: در این ویژه برنامه یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن به ویژه 11 شهید انقلاب اسلامی شهرستان جهرم گرامی داشته شد.

 

به گزارش شبستان، ویژه برنامه بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا درآمد.

 

کد خبر 1026222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha