اظهار نظر برخی وزیران باعث ایجاد شائبه و نگرانی در بین مردم می شود

میرمحمدی با اشاره به اظهار نظر دو تن از وزیران گفت: متاسفانه این اظهار نظرها باعث ایجاد شائبه در بین مردم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید جلیل میرمحمدی» در نشست خبری برخط رسانه های استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب دستاوردهای عظیمی در دوره خود داشته است که قابل مقایسه با کشورهای هم رده خود نیست.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات از جمله مشکلات معیشتی قادر به ارائه این موفقیت ها نیستیم و این موفقیت ها زیر سوال برده می شود در حالی که عامل ایجاد این مشکلات برخی مدیریت های نادرست و عدم توجه به توانایی های داخلی است.

وی افزود: اگر هم‌افزایی مناسبی بین مسئولان بود، بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شد زیرا برخی فقط خود را مبرا می‌کنند و توپ را به زمین دیگری می‌اندازند که این اقدام شایسته نیست و مشکلی را حل نمی‌کند.

میرمحمدی در مورد ارتباط دولت و مجلس نیز بیان کرد: فضای همدلی خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد که امیدوارم آثار مثبت آن را شاهد باشیم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی همچنین از اظهار نظر‌های اخیر دو تن از وزیران گلایه کرد و طرح برخی مسائل را برای جامعه به صلاح ندانست و آن را عامل بروز شائبه و نگرانی در بین مردم خواند.

وی با تقدیر از عملکرد ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: گرچه می‌توان بهتر از این عمل کرد، اما من به ستاد استانی مقابله با کرونا نمره قبولی می‌دهم.

نماینده مجلس وضعیت کنترل کرونا در استان را رضایت بخش عنوان کرد و ادامه داد: در ابتدای شیوع کرونا برخی بیمارستان‌های استان فاقد زیرساخت‌های لازم جهت مدیریت کرونا بودند، ولی اکنون در صورت بروز پیک دیگری، آمادگی مناسبی داریم. علاوه بر تامین ده‌ها میلیارد تومان زیرساخت، در بحث نیروی انسانی نیط تعداد قابل توجهی نیروی انسانی جذب یا در حال جذب است.

کد خبر 1026627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha