فاز اول مسیر پل ششم اهواز به بهره‌برداری رسید

فاز اول مسیر پل ششم اهواز امروز (شنبه ۲۵ بهمن) به بهره‌برداری رسید. این پل مسیر جاده خرمشهر را به جاده ماهشهر وصل می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» صبح امروز (شنبه 25 بهمن) در آئین بهره‌برداری از فاز اول مسیر پل ششم اهواز اظهار کرد: امروز فاز اول مسیر پل ششم که جاده خرمشهر را به جاده ماهشهر وصل می‌کند و رینگ شرق به غرب ما بود، از اتوبان آیت‌الله بهبهانی تا میدان تعاون و کوی مهدیس را به بهره‌برداری رساندیم.

 

استاندار خوزستان افزود: این مسیر تقریبا 1.8 کیلومتر بوده که یک قسمت آن کامل بهسازی و تکمیل شده و قسمت دوم آن هم که فضای سبز و درختکاری است در حال انجام بوده که ظرف 10 روز آینده بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی تصریح کرد: فاز دوم پروژه هم آغاز شده ولی یک سری مشکلات حقوقی دارد که با کمک شهرداری در حال برطرف شدن است که با رفع آن می‌توانیم این مسیر را کامل کنیم.

 

شریعتی اضافه کرد: با تکمیل این پل کاهش جدی در ترافیک هسته مرکزی ایجاد خواهد شد و به مناطق حاشیه‌ای اهواز ارزش‌بخشی می‌دهد و امکان حضور و رفت و آمد و سکونت خانواده‌ها را بیتشر می‌کند وبه نوعی در ثروتمندتر شدن مردم این مناطق و کاهش مصرف سوخت بسیار اثربخش است.

 

وی ابراز کرد: امروز همچنین از تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف میدان چهارشیر اهواز بازدید داشتیم که خوشبختانه قطعه ال 500 پیشرفت خوبی داشته و ظرف 2 هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح ان بخش زیادی از ترافیک این میدان حل می‌شود.

 

استاندار خوزستان ادامه داد: بخش ال 300 و ال 400 این تقاطع نیز در حال انجام است و با همین تزریق منابع مالی، کل پروژه حداکثر تا تیرماه به اتمام می‌رسد و این قسمت که پرترافیک و در بخش حمل و نقل شهری به هم ریخته بود نظم و سامان بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه بزرگترین تقاطع غیرهمسطح جنوب غرب کشور است و امیدواریم با جدیتی که پیش می‌رود، به زودی تکمیل شود یاد آور شد: تقاطع میدان دانشگاه و جمهوری نیز با سرعت در حال انجام است.

 

کد خبر 1026711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha