تشریح دلایل تغییر وضعیت کرونایی در سیرجان/ درخواست فرماندار برای اعمال محدودیت های جدید

وضعیت کرونایی شهرستان سیرجان در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، شنبه (25 بهمن) ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و اعضا ستاد و به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان ها برگزار شد.

 

 

 

سهراب بهاءالدینی، فرماندار سیرجان در این جلسه در خصوص افزایش آمار در سیرجان و تغییر رنگ این شهرستان به نارنجی، گفت: عبور و مرور مسافران از شهرستان سیرجان به سمت هرمزگان و بالعکس و توقف در شهر، حجم تردد کامیون ها و بارگیری روزانه 3 هزار کامیون از منطقه گل گهر و تردد به نقاط مختلف کشور از دلایل افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان است.

 

 

 

فرماندار سیرجان ادامه داد: مراجعه شهروندان از شهرهای اطراف و روستاها برای خرید ملزومات شب عید به مرکز شهرستان نیز از دلایل دیگر افزایش آمار است لذا درخواست اعمال محدودیت ها در سطح شهرستان و همچنین محدودیت گروه شغلی 3 و 4 را داریم.

 

 

 

غلامعباس محمدی، رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز گفت: امروز آمار مثبت بستری در سیرجان 26 نفر و از ابتدای بهمن تا 18 بهمن ماه تعداد مبتلایان به کرونا در سیرجان بین 46 تا 56 نفر بوده است.

 

 

 

وی افزود: اما از 19 بهمن آمار رو به افزایش رفته و به 63 تا 70 نفر رسید و در 22 بهمن 78 بستری داشتیم که خوشبختانه ظرف امروز بستری در شهرستان رو به کاهش رفته است.

 

 

 

حسین صافی زاده،  قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه خوشبختانه مرگ و میر ناشی از کرونا در استان کاهش داشته است، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان ادامه دارد و موفقیت های خوبی در استان کرمان داشته است.

کد خبر 1026901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha