تجمیع سرمایه های اندک تاثیر بسزایی در شکل گیری تحولات اقتصادی دارد

حیدری با بیان اینکه تمامی فعالان اقتصادی ما باید همگام با پیشرفت تکنولوژی‌های نوین در عرصه کسب و کار و بازاریابی ایفای نقش کنند، گفت:تجمیع سرمایه‌ های اندک همراه با عزم راسخ تاثیر بسزایی در شکل‌گیری تحولات اقتصادی مجموعه ‌های مختلف خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» عصر(۲۵ بهمن) در حاشیه بازدید از مجتمع تخصصی درحال ساخت آجیل، خشکبار و حبوبات مشهد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بسیار خرسندیم که جمعی از فعالان صنف آجیل و خشکبار مشهد، براساس اعتماد مشترک و تعامل و همبستگی تصمیم به ساخت چنین مجموعه‌ای گرفته‌اند، این تصمیم و اقدام نشان از هوشمندی بوده و موفقیت مجموعه را به همراه خواهد داشت.

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه کسب موفقیت در گرو کارهای جمعی و همکاری‌های مشترک است، گفت: فعالان صنفی در تمامی حوزه‌ها باید فعالیت‌های این‌چنینی را مدنظر داشته باشند و در دستورکار خود قرار دهند؛ تجمیع سرمایه‌های اندک، توام با عزم و اراده راسخ تاثیر بسزایی در شکل‌گیری تحولات اقتصادی مجموعه‌های مختلف خواهد داشت.

 

حیدری در ادامه افزود: طی سال‌های اخیر شاهد ورود فناوری‌های نوین به حوزه‌های اقتصادی هستیم و اگر متولیان هر حوزه خود را با شرایط جدید وفق ندهند و براساس گام برداشته نشود، دیگران نقش‌آفرینی می‌کنند و منتفع می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه آجیل و خشکبار در مشهد به دلیل نقش زیارتی و گردشگری آن، مسئله بسیار مهمی تلقی می‌شود، تصریح کرد: فعالان این صنف باید در ارائه محصولات خود از مدل‌های جدید و روش‌های فناورانه بهره ببرند و محصولات خود را با استفاده از فروشگاه‌های مجازی به خریدار عرضه کنند.

 

رئیس شورای شهر مشهد تاکید کرد: تمامی صنوف و فعالان اقتصادی ما باید همگام با پیشرفت تکنولوژی‌های نوین، در عرصه کسب‌وکار و بازاریابی ایفای نقش کنند درغیر اینصورت درگیر عقب‌ماندگی خواهیم شد.

 

وی با اشاره به رویکرد حمایتی مدیریت شهری برخاسته از شورای پنجم نسبت به اصناف، گفت: این نگاه همراهی را همچون گذشته استمرار خواهیم بخشید؛ بدون شک ایجاد مجتمع تخصصی فروش آجیل و خشکبار در محل فعلی، موجب کاهش بار ترافیکی سطح شهر و ارتقاء محدوده می‌شود.

کد خبر 1026958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha