نفرات برتر مسابقات ورزشی کانون فرهنگی هنری شهدای نیر تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر گفت: نفرات برتر مسابقات ورزشی که در ایام الله دهه فجر و به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود با حضور امام جمعه شهر نیر و فعالان این کانون تجلیل شدند.

«مهدی داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نفرات برتر مسابقات ورزشی که در ایام الله دهه فجر و به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود با حضور امام جمعه شهر نیر و فعالان این کانون تجلیل شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر تصریح کرد: این برگزیدگان در رشته های ورزشی تنیس روی میز و اسلحه بادی به مقام اول تا سوم رسیده اند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از مشارکت آنها در این مسابقه های ورزشی تقدیر شد.

 

وی اذعان داشت: نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان این انقلاب مشارکت بسیار خوبی در برنامه های فرهنگی و اجتماعی این کانون در ایام الله دهه فجر داشتند.

 

داداش زاده ادامه داد: حضور فعال این کانون در طرح ملی «ایران قوی» از دیگر برنامه هایی بود که با مشارکت اعضای این کانون صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم رتبه برتر در کشور را کسب کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر عنوان کرد: فعالیت این کانون در ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با حضور نوجوانان و جوانان بود.

 

کد خبر 1027173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha