برترین های طرح ملی ایران قوی در البرز تجلیل می شوند/ اعطاء مجوز الکترونیکی به ۱۵۱ کانون فرهنگی هنری مسجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به ظرفیت های فرهنگی هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح ایران قوی گفت: برترین های طرح ایران قوی در البرز تجلیل می شوند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت طرح ملی ایران قوی در استان البرز گفت: طرح ملی ایران قوی همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به پایان رسید. 

 

مدیرستاد فهما استان البرز افزود: ارزیابی برترین های طرح ملی ایران قوی در قالب امتیازهای معین و رقابت زیست مومنانه نیروهای مسجدی در سطح ملی انجام می شود و برترین های اصلی در سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد (۱۸ اسفند) معرفی و تجلیل می شوند.

 

وی با اشاره به اهمیت اهتمام نیروهای کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان برپایی طرح ملی ایران قوی اظهار کرد: از برترین های طرح ملی ایران قوی در البرز نیز به منظور تقدیر از اهتمام آن در اجرای این طرح تجلیل به عمل می آید. 

 

وی ادامه داد: استان البرز معین طرح ملی ایران قوی در رواق نمایش بود که متناسب با ظرفیت های هنری و نمایشی هنرمندان تئاتر بچه های مسجد این تصمیم اتخاذ شده بود.

 

روند اعطاء مجوزهای الکترونیکی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز ادامه داد

 

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اعطاء مجوزهای الکترونیکی به کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: از دیگر برنامه هایی که با اهتمام کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال انجام است، اعطاء مجوز الکترونیکی به کانون های فعال است. 

 

وی اظهار کرد: در جریان اجرای طرح ملی فهما، روند اعطاء مجوزهای الکترونیکی نیز به کانون های فرهنگی هنری مساجد جریان گفت که ذیل آن تا به امروز ۱۵۱ کانون فرهنگی هنری از مجوز الکترونیکی بهره مند شدند. 

 

وی ادامه داد: در سطح استان البرز بیش از ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری با محوریت مسجد و امامت مدیر مسجد در راستای تحقق مسجد تراز اسلامی فعالیت دارند. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: بهره مندی از مجوز الکترونیکی زمینه ثبت برنامه ها در سامانه رویداد فهما، انسجام در روند برنامه ها، ایجاد رقابت سازنده و اثرگذار و ... را ایجاد می کند به همین منظور در این خصوص فعالیت کارشناسان جریان دارد. 

 

 

کد خبر 1027464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha