روسای جمهور آمریکا به شخصه تصمیم گیر نیستند/ سیاست ها را لابی صهیونیسم و بزرگان امپریالیسم ترسیم می کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روسای جمهور آمریکا به شخصه تصمیم گیر نیستند، گفت: سیاست های کشور آمریکا را لابی صهیونیسم و بزرگان امپریالیسم ترسیم می کنند و روسای جمهور آنها را پیاده می کنند.

محمود احمدی بیغش در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد سیاست دولتمردان آمریکایی در قبال برجام گفت: همان گونه که پیش بینی می کردیم تاکنون تغییری در سیاست آمریکایی ها در قبال ایران شاهد نبوده ایم. دولتمردان ایرانی باید مراقب باشند که مثل گذشته کلاه گشادی همانند برجام سرشان نرود چرا که سیاست های دولتمردان آمریکایی سیاست های مشخص شده ای است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم تاکید کردم که آنهایی که تصور می کنند اگر بایدن پیروز شود تغییراتی نسبت به ایران به وجود می آید، خیال باطل می کنند. در حال حاضر این موضوع به خوبی مشخص شد چرا که کسانی که در آمریکا رییس جمهور می شوند به شخص تصمیم گیر نیستند؛ تصمیم گیر لابی صهیونیسم و بزرگان امپریالیسم هستند که سیاست های کلان آمریکا را ترسیم و مشخص می کنند.

 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این سیاست ها تحویل رییس جمهور می شود و رییس جمهور فقط باید آنها را پیاده کند و مصاحبه هایی که اصولا روسای جمهور آمریکا دارند، فقط جنبه خوراک داخلی برای خودشان دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: ما باید مراقب باشیم که مرعوب وعده وعیدهایی آمریکایی ها و اروپایی ها نشویم، کار خودمان را انجام دهیم، همان گونه که تا امروز پایبند به قوانین بین المللی بوده ایم، عمل کنیم.

 

 

کد خبر 1027568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha