درخشش گروه نورالهدی دختران دارالقرآن ۱۴ معصوم (ع) آبادان در مسابقات همخوانی قرآن کریم کشور

رمضانی از کسب رتبه دوم مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی کشور توسط گروه دانش آموزی دختران نورالهدی دارالقرآن ۱۴ معصوم (ع) آبادان خبر داد.

«حبیب الله رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: گروه دانش آموزی نورالهدی از دارالقرآن ۱۴ معصوم (ع) آبادان، در مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور رتبه دوم را کسب کرد.

 

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: در این دوره از مسابقات، بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ گروه دانش آموزی همخوانی و مدیحه سرایی در استان ها با یکدیگر به رقابت پرداختند و ۲۵ استان در حوزه دختران و ۲۵ استان در حوزه پسران حائز رتبه و حضور در مرحله کشوری شدند.

 

وی با بیان اینکه از مجموع ۵۰ گروه، ۱۰ گروه در بخش دختران و ۱۰ گروه در بخش پسران برای مرحله نهایی انتخاب شدند اضافه کرد: منتخبین این دوره به صورت غیرحضوری و با حضور اساتید در محل دبیرخانه این دوره از مسابقات در سمنان به رقابت پرداختند.

 

رمضانی ضمن تبریک کسب این دستاورد ارزشمند معنوی به دانش آموزان و خانواده های آنان، مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه شهروندان آبادان نصریح کرد: از تلاش های بی شائبه مدیران، مربیان، دارالقرآن ۱۴ معصوم (ع)، کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آبادان قدردانی می کنم.

 

کد خبر 1027830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha