روایتگری دفاع مقدس مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم/ راهیان نور مجازی گیلان در کشور نمونه شد

رفاهتی با بیان اینکه راهیان نور بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم است گفت: سفر مجازی راهیان نور دانش آموزی گیلان در کشور نمونه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی رفاهتی» امروز (سه شنبه، ۲۸ بهمن ) در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری راهیان نور یکی از مهمترین وظایف بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان است گفت: از سال ۸۹، برنامه راهیان نور دانش‌آموزی راه‌اندازی شد و تاکنون پا برجاست.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شیوع کرونا ویروس منجر به لغو این سفر معنوی شد افزود: سال تحصیلی امسال بسیار متفاوت‌تر از سال گذشته بوده و برنامه راهیان نور به شکل زنده در شبکه شاد اجرا شد که روایتگری مناطق جنگی و برگزاری مسابقه از برنامه‌های این سفر مجازی بود.

 

رفاهتی تصریح کرد: با همراهی و مشارکت بسیج هنرمندان و آموزش و پرورش برنامه های متنوعی در کنار روایتگری با موضوعات ایثار و شهادت همراه با نشاط و شادی برای دانش‌آموزان اجرا شد‌.

 



وی ادامه داد: با اجرای این برنامه‌های متنوع در فضای مجازی خوشبختانه راهیان نور گیلان در سطح کشور نمونه اعلام شد.

 



مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه قدس گیلان به جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دشمنان اشاره و راهیان نور را ابزاری مفید در مقابله با جنگ نرم دانست و خاطرنشان ساخت: این سفر معنوی جوانان و نوجوانان را در برابر تهاجمات و فرهنگ بی بند و بار غربی واکسینه می‌کند.‌

کد خبر 1027952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha