تبدیل یک مسجد به مرکز واکسیناسیون علیه کرونا در کانادا

یک مسجد در شهر«هالیفاکس» کانادا به طور موقت به مرکز واکسیناسیون علیه کرونا تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الالوکه»، مسجد « Jamia Masjid Madni» در شهر هالیفاکس در «نوا اسکوشیا» کانادا به مرکز موقتی برای واکسیناسیون علیه کرونا تبدیل شد.

 

این اقدام برای تشویق مردم به واکسن زدن انجام گرفته است و درهای مسجد از ساعت یک ظهر تا چهار بعد از ظهر یکشنبه به روی مردم گشوده شده است.

 

یکی از اعضای این مسجد گفت: واکسیناسیون برای هر فردی چه مسلمان باشد و چه غیر مسلمان انجام می شود و افراد کهنسال و کادر درمانی و کسانی که در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند، در اولویت قرار دارند.

 

وی افزود: مردم تنها با حضور مستقیم در مسجد می توانند واکسینه شوند و نیاز به تعیین وقت قبلی ندارند.

 

ندیم اختر، مدیر شبکه مرکزی مراقبت های اولیه در شهر هالیفاکس گفت: مسجد مطمئناً به ما کمک خواهد کرد تا به هدف خود در ایمن سازی از افراد دارای اولویت مشخص شده توسط کمیته مشترک واکسیناسیون برسیم.

 

وی افزود: ویروس کرونا همه ما را در معرص خطر قرار داده و با واکسیناسیون و کمک و همکاری مراکزی همچون این مسجد می توانیم بر آن غلبه کنیم.

 

وی تاکید کرد: مردم برای زدن واکسن اگر به اماکنی که با آن اخت دارند و نزدیک منزلشان است، مراجعه کنند، احساس آرامش بیشتری خواهند کرد و مردم شهر هالیفاکس با حضور در این مسجد می توانند واکسینه شوند. 

کد خبر 1027953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha