پرداخت بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات گلخانه ای طی سال جاری

حیدریان نژاد گفت: در بخش تسهیلات گلخانه‌ای نیز با احتساب توسعه روستایی ۶۷ فقره تسهیلات با مبلغ ۸۹۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

«هوشنگ حیدر‌نژادیان»   در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: تعداد دستگاه‌های کارت خوان (pos) استان در سال جاری را 9 هزار و 338 دستگاه اعلام کرد و گفت: تعداد خودپرداز‌های استان 77 دستگاه با فعالیت بیش از 95 درصد است.

 

مدیرشعب بانک کشاورزی همدان به افتتاح دستگاه‌ای تی ام ویژه کودکان و نوجوانان و یا کوتاه قامتان برای نخستین بار در همدان اشاره کرد و افزود: این دستگاه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نصب شده است.

 

وی به نقش بانک کشاورزی در ارتقا بخش کشاورزی اشاره داشت و اضافه کرد: در سال جاری دو هزار و 874 فقره تسهیلات گندم، 44 فقره کشت کلزا، 197 فقره کشت چغندر‌قند، 106 فقره تسهیلات غلات و حبوبات و دانه‌های روغنی و گیاهان صنعتی، 60 فقره تسهیلات کشت یونجه، 72 فقره تسهیلات پرورش زنبور عسل، تسهیلات خرید تراکتور یک هزار و 202 فقره، پرورش درخت انگور 187 فقره تسهیلات و 31 فقره تسهیلات ماهیان سردآبی، خوراکی و زینتی در کنار ده‌ها نوع تسهیلات کشاورزی و دامی پرداخت شده است.

 

حیدرنژادیان ادامه داد: در سال جهش تولید حدود یک هزار و 500 میلیارد ریال در قالب طرح‌های متفاوت به بانک معرفی شده است.

 

وی با بیان اینکه پروژه‌های جهش تولید شامل طرح فراز، آبیاری بارانی و... است، ابراز کرد: میزان اشتغال ایجاد شده با تسهیلات پرداختی 400 شغل است.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان تعداد املاک تملیکی بانک را 112 مورد به مبلغ 94 میلیارد و 894 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: 32 فقره از املاک تملیکی استان به مبلغ 47 هزار و 3 میلیون ریال به مالکان سابق و اشخاص ثالث به منظور احیا و بهره‌برداری مجدد واگذار شده است.

 

حیدر‌نژادیان در مورد سپرده‌های مردمی نیز اظهار کرد: درصد تحقق برنامه ابلاغی بانک در استان 123 درصد است که در رده‌بندی مدیریت‌ها استان همدان در این بخش در طول سال 99، همواره در ردیف‌های ابتدایی کشور است.

 

وی عنوان کرد: در بخش تسهیلات گلخانه‌ای نیز با احتساب توسعه روستایی 67 فقره تسهیلات با مبلغ 896 میلیارد ریال پرداخت شده که نسبت به سال گذشته تعداد آن 5 برابر و مبلغ پرداختی 8 برابر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در بخش مکانیزاسیون طی سال گذشته یک هزار و 419 فقره تسهیلات در مجموع به میزان یک هزار و 353 میلیارد ریال پرداخت شده است، عنوان کرد: در راستای رونق تولید 11 فقره تسهیلات با اعتبار 23 میلیارد ریال در سال 1399 پرداخت شد.

کد خبر 1028307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha