تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی برای چهار واحد بسته بندی حبوبات در شیراز

حسنی گفت: تا کنون برای چهار واحد بسته بندی حبوبات در شیراز پرونده تخلف گرانفروشی به رقم بیش از ۶۰۵ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی حسنی»، امروز (چهارشنبه 29 بهمن) با تاکید بر تشدید نظارت بر واحدهای بسته بندی حبوبات در استان فارس به خبرنگاران گفت: بازرسی از واحدهای بسته بندی حبوبات با هدف نظارت و کنترل قیمت کالا از مبدا مورد توجه بازرسان سازمان صمت فارس قرار گرفته است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس ادامه داد: در بازرسی های انجام شده، اختلاف قیمت غیرمتعارف عمده فروشی حبوبات در بازار با قیمت های درج شده بر روی بسته بندی ها مشاهده شده و با متخلفان برخورد شده است.

وی اضافه کرد: تا کنون برای چهار واحد بسته بندی حبوبات در شیراز پرونده تخلف گرانفروشی به رقم بیش از ۶۰۵ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

حسنی تصریح کرد: حبوبات مشمول قیمت گذاری تثبیتی نیست ولی این بازرسی ها با هدف ساماندهی بازار و ضرورت رعایت ضوابط قیمت گذاری انجام شده است.

وی اعلام کرد: مردم در صورت مشاهده هر تخلفی در این زمینه و گرانفروشی های سایر کالاها می توانند از طریق شماره ۳۲۳۴۰۰۰۰ ستاد خبری اتاق اصناف شیراز و سامانه ۱۲۴ سازمان صمت فارس مراتب را برای پیگیری گزارش دهند.

کد خبر 1028421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha