۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود

مظاهری گفت: چهارمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی به مناسبت ماه رجب و ترویج فرهنگ امر به معروف و کمک به نیازمندان توسط کانون های فرهنگی هنری در استان چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود.

«محمدرضا مظاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: چهارمین مرحله از توزیع تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ویژه ماه رجب بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح اشاعه قربانی، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را نیز دنبال می‌کند.

 

وی ابراز کرد: این بسته های گوشت متبرک قربانی ۳ اسفند سال جاری در ۴۵ نقطه استان چهارمحال و بختیاری با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مظاهری تصریح کرد: بسته های گوشت‌ متبرک قربانی، همراه با نمک متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده در ایام شیوع کرونا توزیع می‌شود.

 

وی ابراز کرد: تاکنون سه مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی با هماهنگی های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری تهیه شده که توسط کانون های منتخب بین نیازمندان در سطح استان توزیع شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری در شهر و روستاها پس از تحویل بسته های گوشت متبرک قربانی با همدلی این بسته های گوشت متبرک را بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می کنند.

 

کد خبر 1028453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha