طرح های ابتکاری مسجد مرکزی «برادفورد» برای تبدیل شدن به مرکز واکسیناسیون ضد کرونا

مسجد مرکزی برادفورد درهای خود را برای تبدیل شدن به یک مرکز واکسیناسیون ضد کرونا به روی افراد جامعه باز می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «thetelegraphandargus»،مسجد مرکزی برادفورد درهای خود را برای تبدیل شدن به یک مرکز واکسیناسیون ضد کرونا به روی افراد جامعه باز می کند.

 

این آغاز یک ابتکار اساسی است که در آن شورای مساجد برادفورد در حال همکاری با پزشکان محلی برای تسریع و افزایش تزریق واکسن به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ضروری علیه این ویروس است.

 

مرکز واکسیناسیون در مسجد مرکزی بردافورد در «وست گیت» از فردا (جمعه اول اسفند ) به واکسیناسیون افراد در سطح شهر کمک کرده و مردم را ترغیب کند که به سراغ تزریق واکسن برای پیشگیری از کرونا بروند.

 

راه اندازی مرکز واکسیناسیون بخشی از مجموعه اقداماتی است که توسط شورای مساجد برادفورد برای دادن اطلاعات مثبت و اطمینان در مورد واکسن ها و تشویق تمام گروه های در معرض خطر آغاز شده است.

 

متولیان مسجد مرکزی برادفورد در این باره گفتند: در هر کجا که ضروری باشد  ما به دنبال راه هایی برای تأمین وسایل حمل و نقل برای افرادی هستیم که بیشتر به تزریق واکسن نیاز دارند.

 

نیروهای خدمات بهداشت در برادفورد همچنین خدمات واکسیناسیون در خانه را برای افرادی که مجبور هستند در خانه بمانند ، ارائه می دهد تا از این طریق آنها نیز از واکسیناسیون محروم نباشند.

 

«زلفی کریم » ، رئیس شورای مساجد برادفورد گفت: ، شورای مساجد برادفورد مصمم است که با نیروهای خدمات بهداشت و شورای محلی کار کند تا هر کار ممکن را برای از بین بردن موانع  واکسیناسیون و گسترش دسترسی به آن انجام دهد.

کد خبر 1028785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha