بزرگترین پروژه راه سازی کشور اسفند ماه سال جاری به بهره برداری می رسد

شهبازی از اجرای آزادراه آبیک به چرمشهر به عنوان بزرگترین پروژه راه سازی نام برد و گفت: بزرگترین پروژه راه سازی کشور اسفند ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی بازدید از روند تکمیل پروژه راه سازی غدیر که با حضور وزیر راه و شهرسازی پنجشنبه ۳۰ بهمن در البرز انجام شد گفت: بزرگترین پروژه راه سازی کشور اسفند ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

 

استاندار البرز افزود: پروژه غدیر در دولت تدبیر و امید به طول ۱۵۸ کیلومتر با اعتبار ۷ هزار میلیارد تومانی آغاز شد و در زمان بندی معین یعنی اسفند ماه سال جاری به بهره برداری می رسد. 

 

وی با اشاره به اهمیت اهتمام دولت در پایان رساندن پروژه منطقه یک آزادراه تهران به شمال پس از ۲۵ سال انتظار بیان کرد: ۱۴ کیلومتر اتوبان شهید همت در استان البرز پس از گذشت ۱۲ سال با همت دولت زیر بار ترافیک رفت.

 

وی اظهار کرد: تاریخ معین شده برای بهره برداری از پروژه آزادراه آبیک به چرمشهر( غدیر) ۷ اسفندماه سال جاری است که تکمیل کار با وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم الانبیاء با سرعت انجام می شود.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: تحقق پروژه غدیر بار ترافیکی قابل ملاحظه ای را از استان البرز کاهش می دهد و سهم ویژه ای در کاهش میزان آلودگی هوا دارد. 

 

کد خبر 1028809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha