ارتقای غنای محتوایی جشنواره رسانه ای ابوذر در سیستان و بلوچستان

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در سیستان و بلوچستان گفت: با تولید محتوای فاخر، غنای محتوایی جشنواره رسانه ای ابوذر در سیستان و بلوچستان را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، علی بیگی در  آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در زاهدان بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب ارزشمند است.

 

دبیر ششمین جشنواره رسانه  ابوذر در سیستان و بلوچستان ادامه داد: درخت انقلاب تنومند شده و در حال میوه دادن است و باید از توان و ظرفیت برای جامعه ایجاد شود که مردم و مسئولین از میوه های انقلاب استفاده و دیگران را مغتنم کنند.

 

علی بیگی با اشاره به اینکه ایران اسلامی  طرفداران زیادی دارد، تصریح کرد: رسانه های خارجی طابوس زیبای انقلاب را رها کرده اند و به پای آن زوم کرده اند.

 

وی افزود: اگر رسانه های بیگانه انگشت روی زخمهای انقلاب گذاشته اند بر اثر بی کفایتی ما و هیچ ربطی به انقلاب ندارد.

 

دبیر ششمین جشنواره  رسانه ای ابوذر در سیستان و بلوچستان ادامه داد: ما در سال آینده انتخابات مهمی را خواهیم داشت؛  فرمان افکار عمومی به دست رسانه ها است.

 

علی بیگی یادآور شد: اگر در جمهوری اسلامی خلل و زخمی هایی وجود دارد بتوانیم آن وظیفه ای که در عالم رسانه ای برعهده ما است در انتخابات سال آینده به نحو شایسته انجام دهیم.

 

وی به ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر اشاره کرد و گفت:  با هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ظرفیت های خودمان اعتقاد کردیم و داوران بومی و افراد شاخص در عرصه رسانه استان بودند.

 

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امسال 400 اثر در 12 محور و 9 قالب به دبیرخانه جشنواره رسیده است، ادامه داد: در سال آینده  در خصوص غنای محتوایی جشنواره و تولید آثار بیشتر که بهتر بتوانند ظرفیت استان را بهتر بشناسانند، کار کنیم.

 

علی بیگی تصریح کرد: امکان هر گونه خطا، اشتباه و کوتاهی در هر جشنواره ای وجود دارد اما شما به بزرگواری خودتان ببخشید.

کد خبر 1028925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha