قول مساعد برای تامین فضای اداری کانون‌های مساجد  / مسجد مرجع حرکت‌های فرهنگی جامعه

بهنامجو با اشاره به درخواست تامین مکان برای تشکیلات اداری کانون های مساجد استان، گفت: فضای اداری کانون های مساجد استان را تامین می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «اکبر بهنامجو» امروز (2 اسفندماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مسجد مرجع حرکت های فرهنگی جامعه هست و فعالیت های ارزنده کانون ها در این مکان مقدس مبین اقدام های موثر و خوب با همکاری نوجوانان و جوانان در محلات است.

 

استاندار اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد در سال های اخیر عناوین بسیار ارزنده ای در فعالیت های فرهنگی کشور کسب کرده اند و این مایه مباهات است.

 

این مقام مسئول با اشاره به درخواست تامین مکان برای تشکیلات اداری کانون های مساجد استان، اعلام داشت: فضای اداری کانون های مساجد استان را تامین می کنیم.

 

بهنامجو بیان کرد: برنامه های فرهنگی با محوریت مساجد را باید حمایت کنیم تا زمینه حضور نوجوانان و جوانان در این رویدادها فراهم شود.

 

استاندار اردبیل ادامه داد: وسعت فعالیت ها در برنامه های کانون های مساجد نشان از همکاری گروهی فعالان بچه های مسجد در استان است که باید از این ظرفیت فرهنگی بهره برداری کرد.

 

کد خبر 1029277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha